برقراری نظم و امنیت در جامعه وظیفه اصلی پلیس

فرمانده انتظامی استان آذربایجان‌شرقی گفت: برقراری نظم، امنیت و آرامش وظیفه و اولویت اصلی پلیس در جامعه است.

برقراری نظم و امنیت در جامعه وظیفه اصلی پلیسبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز، سردار حسین عبدی فرمانده انتظامی استان آذربایجان‌شرقی در نشست خبری با اصحاب رسانه به مناسبت هفته نیروی انتظامی، با بیان اینکه، امنیت یک نعمت بی بدیل است و ما شاهد مهار خیلی از جرائم در جامعه هستیم که به کمک اصحاب رسانه صورت گرفته است گفت: برقراری نظم، امنیت و آرامش در جامعه وظیفه و اولویت اصلی پلیس است و این نظم مطلوب تمامی انسان هاست تا به آرامش برسند.

او هفته نیروی انتظامی را فرصتی برای تعامل با مردم و پیشگیری اجتماعی در جامعه عنوان کرد و افزود: امروز استان ما یکی از امن‌ترین استان‌های کشور است، اما جرائم اجتماعی هنوز وجود دارد به همین دلیل به مشارکت مردم در این زمینه که بسیار تعیین کننده است نیز نیاز داریم.

سردار حسین عبدی افزود: مجموعه نیروی انتظامی با توجه به مقررات و قوانین خود را متعهد می‌داند که در التزام بخشی و ایجاد آرامش برای افراد جامعه از هیچ کوششی فروگذار نمی‌ماند و خوشبختانه مشارکت مردمی در استان ما در این زمینه بسیار بالاست.

فرمانده انتظامی آذربایجان شرقی مردم را مولد امنیت در جامعه برشمرد که بر اساس باور‌های دینی و فرهنگ و فهم بالای خود اجازه مخدوش کردن امنیت را نمی‌دهند.

او در ادامه افزود: شعار هفته ناجا (پلیس هوشمند امین مردم) است و در همین جهت در حال توسعه و استفاده از فناوری و تکنولوژی هستیم که کشف جرم در پلیس به صورت علمی است و با استفاده از فناوری و هوش مصنوعی انجام می‌گیرد.

عبدی تاکید کرد: امروز در استان ما معتاد متجاهر دیده نمی‌شود، چون هم مردم اجازه نمی‌دهند و هم پلیس هم برای جمع آوری معتادان متجاهر آماده است و با هم افزایی مسئولین و مردم واقعاً معتاد متجاهر در استان نداریم.

 

انتهای پیام/ش

هفته نیروی انتظامی فرصتی برای تعامل با مردم و پیشگیری اجتماعی در جامعه

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.