جلسه ستاد اقتصاد مقاومتی بجستان، با حضور دبیر نهاد مردمی اقتصاد مقاومتی خراسان رضوی برگزار شد.

جلسه ستاد اقتصاد مقاومتی بجستان برگزار شدبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد ، جلسه ستاد اقتصاد مقاومتی بجستان با هدف تشریح اقدامات این شهرستان با حضور علی اکبر لبافی دبیر نهاد مردمی اقتصاد مقاومتی خراسان رضوی بجستان برگزار شد.

علی اکبر لبافی دبیر نهاد مردمی اقتصاد مقاومتی خراسان رضوی با اشاره به اینکه طرح مثلث توسعه اقتصادی فرهنگی با درایت استاندار خراسان رضوی در استان اجرا شده است، گفت: این تفکر جدید برای توسعه منطقه و کشور مورد نیاز است. البته در این زمینه مشارکت مردم و خیران باید جلب شود.

او ادامه داد: در اجرای طرح مثلث توسعه اقتصادی فرهنگی باید از معین‌های اقتصادی استان، مسئولان، دستگاه‌های اجرایی، ائمه جمعه و دستگاه قضایی تقاضا کنیم به همین منظور زمینه را مهیا و موانع موجود را برطرف سازند تا موجب جلب مشارکت‌های مردمی به منظور ایجاد اشتغال و کارآفرینی شوند.

ابراهیمی فرماندار بجستان در ادامه این جلسه نیز با اشاره به منویات مقام معظم رهبری و انتخاب شعار رونق تولید امسال، گفت: با کار و تلاش دستگاه‌های اجرایی بجستان، موفق به جذب پنج برابری اعتبارات اشتغال پایدار روستایی و کسب رتبه اول جذب اعتبارات مربوطه درسطح استان شده است.

او با اشاره به انعقاد ۱۸ تفاهم‌نامه اقتصادی در حضور استاندار خراسان رضوی، گزارشی از پیگیری‌ها و اقدامات انجام شده برای مطالبات و خواسته‌های واحد‌های مذکور به حاضرین ارائه کرد.

در ابتدای این جلسه نیز معین‌های اقتصاد مقاومتی بجستان، ریاست دادگستری و فرمانده نیروی مقاومت بسیج از اقدامات صورت گرفته با اضلاع مثلث توسعه اقتصادی فرهنگی شهرستان گزارشی به حاضرین گزارشی ارائه کردند.
 
انتهای پیام//ف.س
 
 

برگزاری جلسه ستاد اقتصاد مقاومتی بجستان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار