مدیر کمیته امداد امام خمینی (ره) شوش از اعطا ۱۷۴ فقره وام به مددجویان کمیته امداد این شهرستان در ۶ ماهه اول امسال خبر داد.

صادق ساعدی مدیر کمیته امداد امام خمینی (ره) شوش در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، گفت: در ۶ ماهه اول سال ۹۸، با توجه تقاضای مددجویان کمیته امداد این شهرستان برای دریافت وام، تقاضا‌ها بررسی و پس از طی مراحل مختلف، وام‌های متعدد در زمینه‌های مختلف به آن‌ها پرداخت شد.

او تعداد وام‌های پرداختی به مددجویان را ۱۷۴ فقره عنوان کرد و افزود: از این تعداد وام، ۵۲ فقره آن در زمینه خود اشتغالی به مبلغ ۱۳ میلیارد ریال بوده است.

ساعدی اظهار داشت: همچنین ۱۲۲ فقره وام‌های کارگشایی، ودیعه مسکن و سایر موارد به مبلغ ۷ میلیارد و ۴۳۰ میلیون ریال به مددجویان کمیته امداد شهرستان شوش پرداخت شده است.

به گفته رییس کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان شوش، تعداد ۶۷ مورد از این ۱۲۲ ذکر شده به مبلغ ۳ میلیارد و ۲۸۰ میلیون ریال به سیل زدگان شهرستان پرداخت گردید.

این مقام مسئول پرداخت ۱۵۰ میلیون ریال هزینه آموزش‌های فنی و حرفه‌ای را از دیگر خدمات کمیته امداد به مددجویان عنوان کرد.

صادق ساعدی تصریح کرد: کمک‌های مردمی به مبلغ ۳۰ میلیون ریال شامل؛ مواد غذایی، بهداشتی، لوازم خانگی و اثاثیه منزل و ... نیز در ۶ ماهه اول امسال بین سیل زدگان توزیع شده است.

انتهای پیام/گ

بهره مندی مددجویان کمیته امداد از وام خوداشتغالی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار