مدیر کل بندر و دریانوردی خرمشهر از بارگیری بیش از یک میلیون تن کالای عمومی در ۶ ماهه امسال در این بندر خبر داد .

به گزارش  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان ،به نقل از اداره کل بندر و دریانوردی خرمشهر ، نوراله اسعدی مدیر کل بندر و دریانوردی خرمشهر سه شنبه گفت: در مدیر کل بندر و دریانوردی خرمشهر از بارگیری بیش از یک میلیون تن کالای عمومی در ۶ ماهه امسال در این بندر خبر داد .ماهه امسال  حجم تخلیه و بارگیری کالا از  بندر خرمشهر با رشد ۲۹ درصدی به بیش از یک میلیون تن رسیده است .

او حجم صادرات کالا در  بندر خرمشهر طی این مدت را یک میلیون و ۷۹۳ هزار و ۳۸۳ تن عنوان کرد و افزود: این رقم نسبت به مدت مشابه سال گذشته رشد ۳۸ درصدی را نشان می دهد.

مدیر کل بندر و دریانوردی خرمشهر  رشد ۱۹ درصدی تردد کشتی مسافری ورودی به بندر خرمشهر را یادآور شد و گفت:  طی این مدت  با تردد بیش از ۱۵ هزار مسافر بین المللی از مسیر دریایی بندر خرمشهر این میزبان جا به جایی رشد ۱۶ درصدی داشته است. از ابتدای امسال تاکنون ۱۰۰ فروند کشتی مسافری به پایانه مسافری دریایی خلیج فارس وارد شده است.

اسعدی از رشد ۲۲ درصدی تردد شناورهای غیر کانتینری بالای هزار تن در این مجتمع بندری خبر داد و گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون بیش از ۱۸۲فروند شناور غیر کانتینری بالای هزار تن در بندر خرمشهر تردد داشته اند.

انتهای پیام/ د

بارگیری کالا از  بندر خرمشهر

برچسب ها: صادرات ، کالا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.