مدیر کل راهداری و حمل ونقل جاده‌ای استان کرمان گفت:زائران می‌توانند برای مسیریابی، دریافت اطلاعات ترافیکی و ثبت شکایات و پیشنهادات با سامانه ۱۴۱ تماس بگیرند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، سید علی حاج سید علیخانی؛ مدیر کل راهداری و حمل ونقل جاده‌ای استان کرمان با بیان اینکه براساس آمار و اطلاعات موجود پیش‌بینی می‌شود ۲۴ تا ۲۹ مهرماه دوره اوج بازگشت زائران اربعین حسینی به کشور باشد گفت: حمل و نقل در کشور عراق به مراتب پرهزینه است لذا زائران سفر‌های خود را برنامه‌ریزی کرده و در این زمینه پیش‌بینی‌های لازم را انجام دهند.

حاج سید علیخانی افزود: ناوگان اتوبوسی استان کرمان در اربعین امسال از مرز شلمچه و مرز چذابه برای عزیمت به کشور عراق استفاده می‌نمایند که معمولا" مرز شلمچه با تلاش شرکت‌های حمل ونقل و رانندگان اتوبوس انتخاب می‌شود و نکنه حائز اهمیت این است که مسیر‌های کوتاه‌تر صرفا دلیل مناسبی برای انتخاب مرز ورود و خروج از کشور نیستند و چه بسا بنا به شرایط پیش‌رو، در مسیر‌های کوتاه‌تر هزینه‌های زمانی، مالی و ... بیشتری بر زائران تحمیل کنند.

او با اشاره به اینکه زائران برای دسترسی به ناوگان اتوبوسی و اجتناب از تأخیر در سفر، از هر مرزی که از کشور خارج می‌شوند، از همان مرز به کشور بازگردند گفت: زائران می‌توانند برای مسیریابی، دریافت اطلاعات ترافیکی و ثبت شکایات و پیشنهادات با سامانه ۱۴۱ تماس بگیرند.

مدیر کل راهداری و حمل ونقل جاده‌ای استان تصریح کرد: زائران برای مسیریابی، دریافت اطلاعات ترافیکی می‌توانند به سامانه تلفنی ۱۴۱، اپلیکیشن ۱۴۱، سامانه پیامکی ۱۰۰۰۱۴۱ مراجعه نموده و همچنین جهت ثبت نظرات، انتقادات، شکایات و پیشنهادات از طریق سامانه پیامکی این اداره کل از شماره ۱۰۰۰۰۳۴۱ استفاده کنند.
انتهای پیام/ی

مسیر های کوتاه گزینه مناسبی برای حمل و نقل زائران نیست

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار