به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان، در این بسته خبری، گلچینی از پربازدیدترین اخبار گروه وبگردی را مشاهده می‌کنید؛ با ما همراه باشید.

اظهارات عجیب کار چاق‌کن آلبانیایی منافقین که نعش‌کشی هم می‌کند / نحسی ماه صفر، خرافه یا واقعیت؟ / ناگفته‌هایی از گفت‌و‌گوی اخیر سید حسن نصرالله


اظهارات عجیب کار چاق‌کن آلبانیایی منافقین که نعش‌کشی هم می‌کند/ اینجا بزرگترین گورستان نوچه‌های مسعود رجوی است! + تصاویر
متن زیر روایتی واقعی از زبان یک شهروند آلبانیایی است که مشاهده می‌کنید.


نحسی ماه صفر، خرافه یا واقعیت؟
یک کارشناس مسائل مذهبی گفت: هیچ روایتی در باب نحوست ماه صفر وجود ندارد و نحسی این ماه ریشه تاریخی دارد و نه دینی.


ناگفته‌هایی از گفت‌و‌گوی اخیر سید حسن نصرالله/ یادگاری متفاوتی که دبیر کل حزب‌الله به مصاحبه‌کننده داد
ناگفته‌هایی از گفت‌و‌گوی اخیر سید حسن نصرالله/ یادگاری متفاوت و با ارزشی که دبیر کل حزب‌الله به مصاحبه‌کننده داددر روزهای گذشته شاهد پخش مصاحبه دفتر حفظ و نشر آثار حضرت آیت‌ا... خامنه‌ای با سید حسن نصرا... دبیر کل حزب ا... لبنان از شبکه سه سیما بودیم. این گفت‌وگوی پنج ساعته را باید طولانی‌ترین مصاحبه رسانه‌ای نصرا... دانست.


پدرسوختگی BBC صدای کارشناس سابق این شبکه را هم درآورد + عکس
استاندارد دوگانه بی‌بی‌سی که همیشه مورد انتقاد مخاطبان بوده است، بازهم انتقاد یکی از کارشناسان سابق این شبکه را به دنبال داشت.


نونوار شدن چیفتن‌های ارتش با «استتار خاص»/ وقتی با ابتکار دیجیتالی می‌توان ثانیه‌های طلایی برای نیرو‌های زرهی خرید + تصاویر
در بخش زرهی، استتار مورد نظر باید در فواصلی بالای ۲ و ۳ کیلومتر مورد آزمایش قرار بگیرد و انجاست که اثر بخشی واقعی استتار مشخص میشود.


معرفی جایگزین جدید پراید/ آیا این خودرو پس از توقف تولید گران می‌شود؟
دبیر انجمن تخصصی صنایع همگن می‌گوید: قرار است خودرو جدیدی که تلفیقی از پراید و تیبا است، جایگزین پراید و به بازار معرفی شود.


بن بست در افشای معمای قتل دختر قزوینی در پایتخت
راز قتل دختر جویای کار که از قزوین به تهران آمده بود برملا نشد .


در زندان به دنیا آمده‌ام، در زندان بزرگ شده‌ام، در زندان می‌میرم!
چاقو را گذاشت توی جیبش؛ به هوای اینکه «شاید یک‌وقت لازم شد». وسط دعوا چاقو به چه کار می‌آید جز زخم‌زدن و کشتن؟ شاید او این را نمی‌دانست. به خیالش هر زخمی خوب‌شدنی بود. چاقو را که از جیبش بیرون کشید رفت برای زخم‌زدن.


محکومیت مقصران مرگ دختر جوان
مقصران مرگ دخترجوان و کم بینا شدن پسری که در یک میهمانی مختلط مشروب الکلی مصرف کرده بودند از سوی دادگاه معرفی شدند.


۴ ساعت اسارت در خانه باغ جهنمی
با جاماندن کارت ویزیت در خانه باغی که محل جنایت سیاه پنج مرد افغانستانی بود سرنخ مهمی برای دستگیری متهمان به دست پلیس افتاد.


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.