شهردار زرند گفت: خرید تجهیزات بیشتر، بروز کردن امکانات و تجهیزات، بالابردن توان علمی و تخصصی آتش نشانان و... از اهداف این شهرداری در سازمان آتش نشانی است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، طی مراسمی با حضور مهدلو شهردار زرند،  رحمانی رئیس و جمعی از اعضاء شورای شهر،  نورالدینی معاون فرماندار زرند، مدیران ارشد شهرستان از آتش نشانان زرند تجلیل شد.

مهدلو شهردار زرند در این مراسم ضمن تبریک روز آتش نشان و تقدیر از مدیران ارشد شهرستان، از آتش نشانان به عنوان یکی از شغل‌های مهم جامعه امروزی نام برد و گفت:نیرو‌های آتش نشانی بایدآمادگی لازم را در همه زمینه‌های درمانی و پزشکی، فن آوری و جسمی را اخذ نمایند.

مهدلو با اعلام اینکه آتشنشانان شهرداری به خوبی و در همه زمینه‌ها این آموزش‌ها را فراگرفته اند گفت:نیرو‌های این سازمان به مرحله‌ای رسیده اند که خود به عنوان مدرس مسائل ایمنی و آتش نشانی در حال آموزش کارخانجات و شهروندان است.

شهردار زرند افزود:بعضی از مردم باید خود را فدا کنند تا شهروندان و مردم شهر در ایمنی و رضایت کامل به سر ببرند و خوشبختانه نیرو‌های این سازمان به این امر به خوبی جامع عمل پوشانده اند.

منتخب شورای شهر زرند در ادامه با اعلام اینکه به رغم شرایط سختِ اقتصادی موفق شدیم امکانات سازمان آتش نشانی را تا حدودی ارتقا دهیم گفت: در خصوص نیرو‌های این سازمان نیز با برگزاری دوره‌ها و آزمون‌های بدنی توانسته ایم بهترین نیرو‌ها را در این سازمان نگه داشته تا راندمان فعالیت‌های این نهاد افزایش پیدا کند.

او از افزایش روحیه نشاط و شادابی در بین پرسنل آتش نشانی گفت و افزود: خرید تجهیزات بیشتر، بروز کردن امکانات و تجهیزات، بالابردن توان علمی و تخصصی آتش نشانان و.. از اهداف این شهرداری در سازمان آتش نشانی است.

شهردار زرند گفت: با تمام توان نیرو‌های این سازمان در حال ارائه خدمات به شهروندان است و امیدواریم بتوانیم خادمان خوبی در بحث ایمنی شهروندان باشیم.

رحمانی رئیس شورای شهر زرند نیز در این مراسم از بالابردن توان نیرو‌ها گفت و با اعلام اینکه آتش نشانان در زمان مقابله با آتش ناخواسته‌ای که بوجود می‌آید آماد باشند افزود:آتش نشانان نیرو‌های نظامی هستند که باید با آمادگی کامل به جنگ با حوادث بروند.

رئیس شورای شهر زرند  گفت: در حال حاضر سازمان آتش نشانی از استاندارد مطلوبی برخوردار است، ولی این امر به این معنا نمی‌باشد که هیچ مشکلی در این خصوص وجود ندارد.

او در پایان خواستار مشارکت همه جانبه شهروندان در فعالیت‌های شهرداری شد و گفت: امیدواریم شهروندان در همه زمینه‌ها یار و یاور مجموعه شهرداری باشند و این نهاد را در فعالیت‌های عمرانی همراهی کنند.

در این مراسم از آتش نشان شهرداری تجلیل و با اهداء لوح و هدایایی از آن‌ها تقدیر شد.

در شهرستان زرند ۳ ایستگاه آتش نشانی وجود دارد.

انتهای پیام/ی

آتش نشانان نیرو‌های نظامی هستند که باید با آمادگی کامل به جنگ با حوادث بروند

 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار