پلیس استان مرکزی یک انبار دپوی مواد خوراکی قاچاق را کشف کرد.

کشف انبار بزرگ مواد خوراکی قاچاق در اراکجانشین فرماندهی انتظامی استان مرکزی در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک،    از شناسایی یک انبار بزرگ دپوی کالای خوراکی قاچاق در شهرستان اراک خبر داد و گفت: ارزش ریالی کالای کشف‌شده از این انبار در حدود یک میلیارد ریال برآورد شده است.

سرهنگ یوسف سپهوند افزود: در پی کسب خبری مبنی بر دپوی انواع مواد خوراکی قاچاق در انباری در یکی از شرکت‌های صنعتی شهرستان اراک، تحقیقات نامحسوس مأموران اداره نظارت بر اماکن عمومی فرماندهی انتظامی استان مرکزی در این زمینه آغاز شد.

او اضافه کرد: با شروع تحقیقات، مأموران اداره نظارت بر اماکن عمومی فرماندهی انتظامی استان مرکزی موفق شدند یک نفر را که در زمینه دپوی انواع مواد خوراکی قاچاق فعالیت می‌کرد شناسایی، دستگیر و با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به دستگاه قضائی معرفی کنند.

جانشین فرماندهی انتظامی استان مرکزی ادامه داد: پس از محرز شدن فعالیت غیرقانونی متهم، طی هماهنگی با دستگاه قضائی در بازرسی از انباری به مالکیت او در یکی از قطب‌های صنعتی شهرستان اراک، انواع مواد خوراکی قاچاق از قبیل پاستیل، بیسکویت و آب‌میوه با ارزش یک میلیارد ریالی در برآورد کارشناسان اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز کشف شد.

انتهای پیام / ج

پلیس استان مرکزی یک انبار دپوی مواد خوراکی قاچاق را کشف کرد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار