استاندار فارس در مراسم استقبال از دانشجو یان جدیدالورود دانشگاه فرهنگیان گفت: معلمی شغل انبیاء بوده و جامعه امروز نیازمند درس آموزی از تاریخ اسلام است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، عنایت الله رحیمی استاندارفارس در مراسم استقبال از دانشجو یان جدیدالورود به دانشگاه فرهنگیان که در تالار حافظ شیراز برگزار شد، گفت: محور ماموریت معلمان تربیت نسل آینده به صورت ویژه است.

او با اشاره به اینکه دانشگاه فرهنگیان باید با سایر دانشگاه‌ها ارتباط داشته باشد و از امکانات کارگاهی و سالن دانشگاه‌هایی از جمله دانشگاه صنعتی و باهنر استفاده شود، بیان کرد: در جامعه‌ای که نخبگان به سمت معلمی می‌روند امید به توسعه در آن جامعه است.

همچنین حسین افلاک فرد رئیس دانشگاه فرهنگیان استان فارس در این مراسم تصریح کرد: امسال نیز میزبان یک هزار و ۲۰۰ نفر دانشجوی جدید الورود در دوره‌های کارشناسی و کارشناسی ارشد در رشته‌های مختلف تحصیلی هستیم که این دانشجویان در مقطع کارشناسی به مدت ۴ سال و در مقطع کارشناسی ارشد به مدت ۲ سال مشغول به تحصیل هستند و پس از فارغ التحصیلی در مدارس مشغول به تدریس می‌شوند.

او ادامه داد: برخی از فارغ التحصیلان پس از اتمام تحصیل به صورت رسمی در اداره آموزش و پرورش مشغول به فعالیت می‌شوند.

انتهای پیام/ت

مراسم استقبال از دانشجویان جدیدالورود دانشگاه فرهنگیان فارس

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار