مراسم تکریم و معارفه خزانه دار و عامل ذیحساب هلال‌احمر ایلام برگزار شد.

تکریم و معارفه خزانه دار و عامل ذیحساب هلال‌احمر ایلامبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام :با حضور مدیرکل تمرکز و تلفیق حسابها و نظارت مالی جمعیت هلال احمر، مدیر عامل ، معاونین و روسای ادارات جمعیت هلال احمر استان مراسم تکریم و معارفه خزانه دار و عامل ذیحساب هلال‌احمر ایلام برگزار شد.

 حسین عارفی مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان در این جلسه ضمن تشکر از زحمات آقای امیدی خزانه دار و عامل ذیحساب اسبق جمعیت هلال احمر استان سعداله مرادخانی را به عنوان خزانه دار و عامل ذیحساب جمعیت هلال احمر استان معرفی و برای ایشان آرزوی موفقیت کرد و گفت: انشالله در طول مدتی که این مسئولیت مهم و حساس را بر عهده دارند امیدواریم منشاء خیر و برکت و اثر برای جمعیت باشد.

 عارفی اظهارکرد: خداوند یک توفیقی را به مردم استان ایلام داده است که در ادامه 8 سال دفاع مقدس که ثمره آن بازگشایی راه عتبات عالیات بوده میزبان زائران اباعبدالله الحسین (ع) باشند و همکاران و اعضاء جمعیت هلال احمر استان از قبل از ایام اربعین حسینی تا بعد از این حماسه عظیم با عشق و علاقه به زائران اباعبدالله الحسین (ع) خدمت رسانی می کنند.

مدیرکل تمرکز و تلفیق حسابها و نظارت مالی جمعیت هلال احمر بر بهینه سازی هزینه ها تاکید کرد و گفت: سعی کنیم تا جایی که می توانیم صرفه جویی کنیم و در ستاد مرکز سعی می کنیم آن را رعایت کنیم و انتظار داریم در جمعیت استان هم با ما در این زمینه همکاری داشته باشند.

 نعیمی به ارتقاء سیستم حسابداری اشاره کرد و افزود: ارتقاء این سیستم در دستور کار اداره کل تمرکز و تلفیق است و این می طلبد که جمعیت هلال احمر استان ها در این زمینه به ما کمک کنند.

او ضمن تشکر از آقای امیدی خزانه دار و عامل ذیحساب اسبق جمعیت هلال احمر استان برای آقای مرادخانی خزانه دار و عامل ذیحساب جدید جمعیت هلال احمر استان آرزوی موفقیت کرد و ادامه داد: امیدوارم بتوانید به بهترین نحو مثل شرایط قبل مسائل را هموار کنید.

احمد امیدی خزانه دار و عامل ذیحساب اسبق جمعیت هلال احمر استان در این جلسه از کلیه همکاران در جمعیت هلال احمر استان که در هنگام تصادف رانندگی از وی عیادت کرده بودند تقدیر و تشکر کرد.

سعداله مرادخانی خزانه دار و عامل ذیحساب جدید جمعیت هلال احمر استان در این جلسه از اعتماد جناب آقای حسین عارفی مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان و جناب آقای دکتر سید حسین دشتی خزانه دار کل و ذیحساب جمعیت هلال احمر تشکر کرد و افزود: با تعاملی که در حوزه های مختلف جمعیت هلال احمر استان وجود دارد انشالله بتوانیم به اهداف مد نظر برسیم و تمام تلاش و کوشش خود را در این راستا انجام خواهم داد.

در این مراسم حکم انتصاب خزانه دار و عامل ذیحساب جمعیت هلال احمر استان ایلام توسط مدیرکل تمرکز و تلفیق حسابها و نظارت مالی جمعیت هلال احمر به سعد اله مرادخانی تقدیم شد.

 انتهای پیام/با

انتصاب خزانه دار و عامل ذیحساب جمعیت هلال احمر استان ایلام

 

برچسب ها: هلال احمر ، وزارت کار
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.