سخنگوی کمیسیون عمران مجلس به تشریح جلسه امروز کمیسیون عمران با حضور مسئولان وزارت راه و شهرسازی و وزارت کشور پرداخت.

بررسی آخرین وضعیت برنامه‌ریزی مراسم اربعین حسینی در کمیسیون عمرانصدیف بدری سخنگوی کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با  خبرنگار مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، در تشریح جلسه امروز این کمیسیون اظهار کرد: نشست امروز کمیسیون پیرامون نحوه فعالیت شرکت‌های اینترنتی فعال در حمل‌ونقل مسافر بود و مدیران این شرکت‌ها، مسئولان شهرداری تهران، وزارت راه و شهرسازی و وزارت صنعت و معدن در آن حضور یافتند.

او تصریح کرد: در این جلسه مدیران شرکت‌های اینترنتی حمل‌ونقل مسافر به ارائه گزارش درباره نوع فعالیت و برنامه‌های این شرکت‌ها و همچنین مشکلاتی که با آن درگیرند، پرداختند.


بیشتر بخوانید: مسیرهای پیاده روی اربعین کدامند؟ + نقشه


سخنگوی کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی ادامه داد: در جلسه امروز کمیسیون عمران مقرر شد که کمیته‌ای برای بررسی نحوه فعالیت شرکت‌های اینترنتی فعال در حمل‌ونقل مسافر تشکیل شود و هفته آینده این کمیسیون نشستی با حضور مدیران شرکت‌های ذی‌ربط و مسئولان دستگاه‌ها برگزار کند و گزارش این کمیته برای تصمیم‌گیری به کمیسیون ارسال شود.

بدری گفت: در ادامه جلسه آخرین وضعیت برنامه‌ریزی مراسم اربعین حسینی با حضور مسئولان وزارت راه و شهرسازی، وزارت کشور، بهداشت و درمان، سازمان برنامه و بودجه کشور مورد بررسی قرار گرفت و مسئولان درباره برنامه‌ریزی‌ها و اقدامات صورت گرفته به منظور ارائه خدمات به زائران اربعین توضیحاتی را ارائه کردند.

او در پایان گفت: در این جلسه مسئولان ستاد اربعین وزارت کشور گزارشی پیرامون اقدامات خود درباره اسکان در داخل کشور و عراق،  وعده‌های غذایی و مدیریت حمل‌ونقل عمومی از شهرها تا پایانه‌های مرزی ارائه کردند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار