مدير دانشجويي دانشگاه كاشان از تبديل آشپزخانه هاي سنتي اين دانشگاه به صنعتي با مساعدت صندوق رفاه دانشجويان خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان ،جواد دقیق، مدیر دانشجویی دانشگاه کاشان، گفت: برای تبدیل آشپزخانه سنتی به صنعتی بیش از ۵ میلیارد تجهیزات آشپزی صنعتی خریداری شده و آماده نصب است.

او افزود: افزایش رضایت دانشجویان، سرعت بالا، کاهش مصرف انرژی و نیروی انسانی، افزایش کیفیت غذای دانشجویی از اهداف مهم این طرح است.

به گفته او، با تعبیه اتاق‌های لازم برای آماده سازی مواد غذایی اولیه برای طبخ، توسعه آشپزخانه در بهبود عملکرد سلف نقش مهمی ایفا می‌کند.

مدیر دانشجویی دانشگاه کاشان، توسعه فیزیکی آشپزخانه در سلف دانشجویی را از دیگر اقدامات مدیریت دانشجویی این دانشگاه برشمرد و گفت: با توجه به رشد تعداد دانشجویان در سال‌های اخیر توسعه فیزیکی فضای سلف دانشجویان و افزایش خطوط توزیع غذا می‌تواند نقش مهمی در عملکرد اداره تغذیه و جلوگیری از ایجاد صف‌های طولانی و اتلاف وقت دانشجویان شود.

دقیق، اعتبار لازم برای توسعه سلف و آشپزخانه را بیش از ۱۰ میلیارد ریال یادآورشد و گفت: برای توسعه سلف دانشجویی دو پروژه در دست احداث است که ان شاالله تا پایان نیمسال اول سال تحصیلی جاری بهره برداری می‌شود.

او تعمیرات و بهسازی فضا‌های دانشجویی در سرا‌های دانشجویی با کمک صندوق رفاه دانشجویان و مساعدت دانشگاه را از دیگر اقدامات انجام شده در تابستان امسال برشمرد و افزود: در تابستان امسال همچنین بوفه‌های دانشجویی در خوابگاه‌ها و فضای دانشگاه نیز توسعه یافت.

مدیر دانشجویی دانشگاه کاشان، به تجهیز انتشارات دانشجویی این دانشگاه به دستگاه‌های مدرن و بروز تاکیدکرد و گفت: پیمانکار انتشارات دانشجویی دانشگاه همه ساله با برگزاری مناقصه تعیین می‌شودکه امید است خدمات مناسبی را به دانشجویان ارائه دهد.

انتهای پیام/م

 

تبديل آشپزخانه سنتي دانشگاه کاشان  به صنعتي

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.