استاندار فارس با اشاره به اهمیت برگزاری هرچه باشکوهتر مراسم یاد روز حافظ، بر لزوم تسریع در عملیات اجرایی مرکز حافظ شناسی تاکید کرد.

لزوم تسریع در عملیات اجرایی مرکز حافظ شناسیبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، عنایت الله رحیمی در جلسه‌ای که به منظور هماهنگی برگزاری مراسم یاد روز حافظ برگزار شد، یا دروز حافظ را به عنوان یکی از مهمترین نماد‌ها و برند‌های شهر شیراز برشمرد و به برگزاری هر چه باشکوه‌تر و برجسته‌تر این مراسم تاکید کرد.

استاندار فارس همچنین با اشاره به اهمیت آغاز ساخت مرکز حافظ شناسی، از متولیان این موضوع خواست گزارشی کامل از روند تهیه نقشه و سایر اقدامات ارائه دهند.

او همچنین تاکید کرد: مجموعه مدیریت استان آماده است به رفع هر گونه مانعی که سبب تسریع در آغاز عملیات اجرایی این پروژه فرهنگی و ماندگار باشد، کمک کند.

نماینده عالی دولت در استان فارس با اشاره به جایگاه جهانی حافظ از برگزار کنندگان مراسم یاد روز این شاعر بلند آوازه خواست دعوت از مهمانان بین المللی در قالب سفرا، شهرداران شهر‌هایی که با شیراز تفاهم نامه خواهرخواندگی منعقد کرده اند و یا مقامات کشور‌هایی که شعرا و ادیبانی هم تراز حافظ دارند را به صورت جدی در دستور کار قرار دهند.

استاندار فارس با تاکید بر اینکه سالروز حافظ باید سالروز مفاهمه، تفاهم، برادری و دوستی بین تفکر‌ها و عقایدی باشد که در چارچوب نظام گام برمی دارند، عنوان کرد: رویکرد اصلی این برنامه باید حرکت همه جناح‌ها و گروه‌ها و اقشار به سمت همراهی و همدلی باشد چرا که روح اشعار و تفکر حافظ بر پایه مدارا، همزیستی مسالمت آمیز، تساهل، فرهنگ، تعالیم قرآنی و اخلاقی بنا شده است.
انتهای پیام/م

کلنگ زنی مرکز حافظ شناسی تسریع شود

برچسب ها: استانداری ، شعر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.