۱۴ روستای درمیان زیر پوشش شبکه مخابرات تا پایان سال

۱۴ روستای شهرستان درمیان تا پایان سال زیر پوشش شبکه مخابرات می روند .

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند،  آذری نصرآباد سرپرست مخابرات منطقه خراسان جنوبی در دیدار فرماندار درمیان گفت: در طرح پوشش سراسری همراه اول تعداد ۱۴ روستای شهرستان درمیان تا پایان سال از شبکه مخابراتی همراه اول و اینترنت ۴g و ۳g بهره‌مند خواهد شد.

او  با بیان اینکه برای اجرای این طرح ۹ میلیارد تومان اعتبار پیش بینی شده است افزود: روستا‌های خلف، دره چرم، دادران، جاجنگ و محمدآباد علیا در بخش مرکزی و روستا‌های منند، نگینان، دره عباس، آنیک، براندود، فورخاص، سیدان، سیدآباد نگینان و نوغاب آنیک در بخش قهستان از شبکه سراسری همراه اول و اینترنت پرسرعت بهره‌مند خواهند شد.

آذری نصرآباد با تاکید بر اینکه خدمت رسانی و توسعه زیرساخت‌های ارتباطی از مهم‌ترین برنامه‌های مخابرات خراسان جنوبی است، گفت: به همین منظور ۲۵۰ کیلومتر فیبر نوری در استان اجرا خواهد شد که شهرستان درمیان نیز سهم زیادی خواهد داشت.

سرپرست مخابرات منطقه خراسان جنوبی با بیان اینکه اسدیه جزو ۶ شهر بهره‌مند از سرویس vdsl در استان است، افزود: VDSL یکی از تکنولوژی‌های نسبتاً جدید ارائه اینترنت پر سرعت است که پس از adsl معرفی شده و هم اکنون امکان واگذاری این سرویس در شهر‌های بیرجند، خوسف، اسدیه، سرایان، بشرویه و قاین ایجاد شده است.

انتهای پیام / ط ا

 پیش بینی ۹ میلیارد تومان اعتبار برای  ۱۴ روستای درمیان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار