بازیکن تیم فوتبال استقلال تهران گفت: فکر می‌کنم تا به اینجای کار نتایج خوبی نگرفتیم، در چند بازی بد شانس بودیم و می‌توانستیم امتیاز بگیریم.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، روزبه چشمی بازیکن تیم فوتبال استقلال تهران در حاشیه تمرین امروز (سه‌شنبه) آبی پوشان اظهار داشت: فکر می‌کنم تا به اینجای کار نتایج خوبی نگرفتیم و جا دارد از هواداران تشکر کنم که از ما حمایت کردند. در چند بازی بد شانس بودیم و می‌توانستیم امتیاز بگیریم، اما بد شانس بودیم و گل خوردیم. در لیگ شرایط خوبی نداریم، اما در جام حذفی کار خودمان را با برد شروع کردیم و شاید اتفاق خوبی باشد برای برد‌های آینده و جواب حمایت هواداران را بدهیم.

او درباره اینکه لژیونر نشد گفت: ۲، سه موضوع پیش آمد که نخواستم بروم. الان در تمرین استقلال هستم و تلاش و تمرکزم روی گرفتن نتایج این تیم است. تغییرات در سال گذشته و امسال زیاد داشتیم و نتیجه نگرفتن شاید به این علت باشد، باید ثبات در نگه داشتن بازیکنان زیاد شود. برخی بازیکنان را به دلیل کم کاری از دست دادیم، ما همیشه ابتدای فصل را از دست دادیم و ثبات باید در تیم حاکم شود و بازیکنان را حفظ کنند.


بیشتر بخوانید: حسینی: معاون مستعفی مرا مقابل هواداران قرار داد/ دوست دارم در استقلال ستاره شوم


چشمی بیان کرد: عجیب است و بد شانس هستیم، تمامی بازیکنانی که پنالتی را گل نمی‌کنند. همه به خوبی تمرین کردند و دارند تلاش می‌کنند اما پتانسیل تیم همین است.

چشمی درباره جریمه‌ای که بابت پست اینستاگرام برای او اتخاذ شده بود گفت: پست بدی نگذاشتم و حرف بدی نزدم شاید عکس العمل جالبی از سمت من نبود، اما فکر می‌کنم شاید بخواهند محکم برخورد کنند. محرومیت‌های دربی سخت گیرانه بود و می‌شد بهتر عمل کرد.

چشمی بیان کرد: چند نفر در مصاحبه های خود می‌گویند که تیم بزرگ‌تر ندارد، اما این موضوع را به تیم تحمیل نکنید و هستند افرادی که مصاحبه می‌گویند تیم بزرگ‌تر ندارد این بر ما اثر می‌کند و پیشکسوتان نظرات خود را به گونه‌ای بیان کنند که تاثیر منفی  در تیم نگذارد.

او درباره سیستم استراماچونی گفت: سیستم سرمربی تیم است و باید خیلی کار شود و با این سیستم روند خوبی را در بازی‌های اخیر داشتیم و استقلال به امید خدا نتیجه می‌گیرد و از پیشکسوتان و هواداران می‌خواهیم حمایت کنند.

چشمی درباره محرومیت هواداران تصریح کرد: احکام کمیته انضباطی با تمام احترامی که قائل هستم تند بود، چون دربی آرومی هیچ وقت نداشتیم و احکام بسیار سختگیرانه گرفته شد.

انتهای پیام/

آخرین اخبار از باشگاه استقلال 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار