آمادگی موکب شهدای کهگیلویه برای استقبال از زائران اربعین

موکب شهدای کهگیلویه برای سومین سال متوالی آماده پذیرایی از زائران اربعین می‌شود.

آمادگی موکب شهدای کهگیلویه برای استقبال از زائران اربعینبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج،سید خدایار زینی پور،مدیر موکب شهدای کهگیلویه گفت: این موکب واقع در کیلومتر ۵۵ جاده دهدشت به بهبهان برای پذیرایی از عزاداران و زائران اربعین در حال آماده‌سازی است.

سید خدایار زینی پور افزود: این موکب در مسیر کاروان‌های اربعین استان‌های کهگیلویه و بویراحمد، فارس، یزد، کرمان، سیستان و بلوچستان، خراسان جنوبی و کشور‌های پاکستان و افغانستان قرار دارد.

آقای زینی پور ادامه داد: هر ساله افزون بر ۴۰۰ هزار زائر داخلی و خارجی از خدمات موکب شهدای کهگیلویه بهره‌مند می‌شوند.

او خدمات ارائه شده در موکب را شامل پذیرایی در وعده‌های صبحانه، نهار، شام و میان وعده، خدمات درمانی و بهداشتی و خدمات فرهنگی عنوان کرد و افزود: ۵۰ خادم زن و مرد به صورت شبانه‌روزی در این موکب به زائران خدمات‌رسانی می‌کنند.

مدیر موکب شهدای کهگیلویه گفت: پذیرایی از زائران اربعین حسینی امسال از ۱۵ مهر ماه آغاز و تا دو روز پس از اربعین ادامه دارد.

خدایار زینی پور با اشاره به رویکرد مردمی بودن در برپایی موکب گفت: با توجه به واقع شدن این موکب در مسیر کاروان‌های زیارتی و ضرورت ارائه خدمات مطلوب به زائران انتظار می‌رود مردم و خیران وجوه و نذورات نقدی خود را به شماره حساب «۶۲۷۳۸۱۱۱۲۴۷۰۸۵۳۵» واریز کنند.

انتهای پیام/پ

موکب های اربعین

برچسب ها: اربعین ، محرم
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.