زنگ جشن عاطفه‌ها امروز با حضور استاندار خراسان رضوی، در دبیرستان دخترانه‌ی شهدای نیروی انتظامی منطقه تبادکان مشهد نواخته شد.

نواخته شدن زنگ عاطفه‌ها در منطقه تبادکانعلیرضا رزم حسینی استاندار خراسان رضوی در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، گفت: یکی از کار‌های ارزشمندی که در سال‌های اخیر انجام گرفته بحث نیکوکاری و احسان به دیگران است و جشن عاطفه‌ها یکی از این موارد می‌باشد که خوشبختانه در نظام آموزش و پرورش شکل گرفته است.

او  افزود: امروزه پوشش دانش آموزی سراسر کشور بالای ۹۰ درصد است در حالی که قبل از انقلاب این آمار ۳۰ درصد بوده، امکانات زیادی نظام جمهوری اسلامی بعد از انقلاب برای تحصیل دانش آموزان، نظام آموزش و‌پرورش و دانشگاه‌ها فراهم کرده است.

او بیان کرد: امروز توفیق حضور در این مراسم و این مدرسه را پیدا کردیم و از همه خیرین دعوت میکنم برای تقویت نظام آموزش و پرورش برای تحصیل دانش آموزان عزیز کمک و احسان کنند، کسی که میتواند مدرسه‌ای بسازد یا تجهیزات مدرسه‌ای فراهم کند و یا حتی دانش آموزی به مدرسه بفرستد، کمک کنند.

این مراسم در بیش از چهار هزار مدرسه‌ی استان بطور همزمان برگزار شد که سال گذشته در چنین مراسمی بیش از دو میلیارد تومان کمک و مساعدت توسط دانش آموزان و خانواده‌ها جمع آوری شد.
 
انتهای پیام//ب. ه
 
 

همه برای تقویت نظام آموزش و پرورش برای تحصیل دانش آموزان کمک کنند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.