عضو هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس گفت: درگذشت کاشانی را باور نکردیم، چرا که هفته پیش در کنارش بودیم.

ایرج عرب عضو هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس در گفت و گو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره درگذشت جعفر کاشانی اظهار کرد: من درگذشت کاشانی را به خانواده آن مرحوم، جامعه ورزش و خانواده پرسپولیس تسلیت می گویم. رفتن کاشانی را باور نکردیم، چرا که هفته پیش هم در کنارش بودیم و مرتب تماس تلفنی با هم داشتیم و صبح امروز هم قرار بود در جلسه هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس شرکت کند و درگذشت این بزرگوار برایمان سخت است. کاشانی انسان بزرگ، شریف  و دوست داشتنی بود و یک آدم معمولی نبود و در عرصه ورزش و سیاست خیلی بزرگ بود.

او ادامه داد: او مردم را قلبا دوست داشت و در گفتارش صادق بود. انشالله خدا روحش را شاد کند و آرزوی مغفرت برای آن مرحوم داریم و برای خانواده اش آرزوی صبر جمیل دارم. 

عرب درباره اینکه آرزوی مرحوم کاشانی این بود که پرسپولیس به یک باشگاه تبدیل شود، گفت: بله کاشانی همیشه این موضوع را مطرح می کرد که خیلی هم مورد توجه قرار نمی گرفت. یک بحث کارشناسی درستی که کاشانی درباره اش صحبت می کرد این بود که پرسپولیس تیم است و باشگاه نیست و اعتقاد داشت مجموعه ای از عوامل باعث موفقیت ها در تیم هستند و باشگاه متکی به یک فرد نیست. همیشه کاشانی اعتقاد داشت تا زمانی که پرسپولیس باشگاه نشود، مشکلات این تیم برطرف نمی شود و من هم بعد از مدتی به این نتیجه رسیدم که واقعا بحث مطرح شده به طور کامل درست است. به هر حال کاشانی همیشه می گفت که تبدیل تیم پرسپولیس به باشگاه باید اتفاق بیافتد و انشالله این موضوع از طریق خصوصی سازی رخ بدهد. 


بیشتر بخوانید: جعفر کاشانی درگذشت


انتهای پیام/ 

اظهارات عرب درباره درگذشت جعفر کاشانی 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار