مدیر کل امداد فارس از شناسایی بیش از ۵۰ هزار دانش آموز نیازمند در استان خبر داد و گفت: در حال حاضر ۲۵ هزار دانش آموز تحت حمایت این نهاد هستند.

شناسایی بیش از ۵۰ هزار دانش‌آموز نیازمند در فارسبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، محمد بذرافشان مدیر کل امداد فارس در مراسم "شور عاطفه‌ها" با اعلام اینکه سال گذشته در مرحله دوم جشن عاطفه‌ها ۴ میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان توسط مدارس استان جمع آوری شد، گفت: امسال پیش بینی می‌شود این مبلغ به ۷ میلیارد تومان افزایش یابد.

او با بیان اینکه این مراسم در ۵ هزار مدرسه استان به طور همزمان برگزار می‌شود، افزود: امید است با استقبال خوب اولیا و دانش آموز عزیز استان، هدایای جمع آوری شده در کوتاه‌ترین زمان به دست دانش اموزان نیازمند برسد.

بذرافشان در ادامه اضافه کرد: در مرحله اول جشن عاطفه‌ها ۷ میلیارد و ۱۰۰ میلیون تومان توسط خیران و مردم نیک اندیش استان جمع آوری شده است که در مقایسه با مرحله اول این جشن در سال گذشته ۴۵ درصد رشد را شاهد بودیم.

لازم به ذکر است مرحله دوم جشن عاطفه‌ها امروز با نام "شورعاطفه‌ها" همزمان با سراسر کشور در بیش از ۵ هزار مدرسه سراسر استان برگزار شد. در این مراسم علاوه بر اهدا کمک‌های نقدی از طریق پاکت‌های توزیع شده بین دانش آموزان، هدایای غیر نقدی دیگری نیز از طریق تابلو آرزو‌ها به دانش اموزان نیازمند اهدا شد.

همچنین در این مراسم به همت دو تن از اولیا دانش آموزان مجتمع آموزشی علوم پزشکی شیراز، یک باب منزل مسکونی به یکی از دانش‌آموزان نیازمند شیراز اهدا شد.
انتهای پیام/م

برگزاری مرحله دوم جشن عاطفه‌ها در مدارس فارس

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.