رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری کرمانشاه گفت: اولین برنامه کرمانشاه شناسی با هدف ارتقای سطح آگاهی شهروندان از اماکن دیدنی و جاذبه‌های گردشگری عصر امروز دهم مهرماه برگزار شد.

برگزاری سه رویداد فرهنگی در هفته آیندهبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ، عبدالمالکی رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری کرمانشاه گفت: اولین برنامه کرمانشاه شناسی با هدف ارتقای سطح آگاهی شهروندان از اماکن دیدنی و جاذبه‌های گردشگری عصر امروز دهم مهرماه به همت اداره گردشگری سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری کرمانشاه برگزار شد.


او گفت:  این برنامه که با همکاری انجمن صنفی راهنمایان گردشگری استان و انجمن ایران شناسی و گروه تاریخ دانشگاه رازی صورت پذیرفت از مسجد شافعی آغاز و در ادامه با حضور تور لیدر مجرب با معرفی بازار قدیمی شهر، بانک شاهی و مسجد عمادالدوله در تکیه بیگلربیگی خاتمه یافت.

 مهدی عبدالمالکی رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری از سه رویداد فرهنگی در هفته آتی، در راستای تداوم معرفی مفاخر شهر کرمانشاه خبر دادو گفت: بزرگداشت یارمحمدخان کرمانشاهی، میرزا رضای کلهر و میرزا احمد الهامی (فردوسی حسینی) از جمله این برنامه‌ها است.

 طیب حیدری عضو شورای اسلامی شهر کرمانشاه در حاشیه‌ این برنامه بر لزوم مشارکت شهروندان در برنامه‌های مدیریت شهری تاکید کرد و مدیریت یکپارچه شهری را راه توسعه پایدار شهری خواند.

ایمان درخشی رئیس اداره گردشگری سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری در چارچوب این رویداد از تداوم چنین برنامه‌هایی در آینده خبر داد و گفت: شناخت شهر کرمانشاه در راستای معرفی هر چه بهتر آن و توسعه‌ گسترده و مطلوب گردشگری تاثیر گذار است.

انتهای  پیام/ز

 

برگزاری اولین برنامه کرمانشاه شناسی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.