طرح شناسنامه دار کردن پارکینگ‌های عمومی و خصوصی شهر شیراز با نصب تابلو مشخصات در شیراز اجرا می‌شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری شیراز گفت: در این کلان شهر فقط ۲۲ پارکینگ شهر زیر نظر شهرداری است و به طور مستقیم بر عملکرد آن‌ها نظارت دارد.

مجتبی زوربخش افزود: سایر پارکینگ‌ها به شکل خصوصی اداره می‌شود و نظارت با شهرداری نبوده و از طریق سازمان‌های تعزیرات و صنعت و معدن و تجارت بر فعالیت آن‌ها نظارت می‌شود.

او با بیان اینکه یکی از مشکلات ما عدم شناخت شهروندان از نحوه نظارت و بازرسی پارکینگ‌های عمومی و خصوصی است، اضافه کرد: شهرداری در نظر دارد برای اطلاع بیشتر شهروندان از نحوه نظارت و پیگیری درخواست‌ها و شکایات آن‌ها در مبادی ورودی همه پارکینگ‌ها با نصب تابلوی راهنما وضعیت عمومی و خصوصی پارکینگ را اطلاع رسانی کند.

معاون حمل و نقل و ترافیک با بیان اینکه بسیاری از مواقع شهروندان از نحوه نظارت اطلاع نداشته و شکایات خود را از فعالیت پارکینگ‌های خصوصی به این مجموعه اعلام می‌کنند، تصریح کرد: یکی از مشکلات شهرداری دریافت تماس‌های بسیار زیادی از شهروندان و مسافران در مورد پیمانکاران پارکینگ است که امیدواریم با اجرای این طرح این مشکلات کمتر شود.

زوربخش افزود: شهروندان می‌توانند انتقادات، شکایات و پیشنهادات خود را با شماره ۳۲۹۱۰ در میان بگذارند.
انتهای پیام/م

اجرای طرح شناسنامه دار کردن پارکینگ‌ها در شیراز

برچسب ها: حمل و نقل ، شهرداری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار