مدیرکل دفتر مدیریت بحران استانداری سیستان و بلوچستان گفت: طغیان رودخانه‌های محلی ۲ محور ارتباطی در جنوب استان را مسدود کرد.

سیلاب 5راه ارتباطی در جنوب سیستان و بلوچستان مسدود کرد/ شهروندان از تردد در حاشیه رودخانه‌ها خوداری کنندعبدالرحمن شهنوازی مدیرکل دفتر مدیریت بحران استانداری سیستان و بلوچستان در گفت و گو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان، گفت: محور فنوج - کتیج - رمش شب گذشته و مسیر جلگه به چاه اسحاق هشت صبح امروز براثر طغیان رودخانه محلی بسته شده است.

او  ادامه داد: تلاش نیرو‌های راهداری و پلیس راه برای بازگشایی این مسیر همچنان ادامه دارد.

مدیرکل دفتر مدیریت بحران استانداری سیستان و بلوچستان گفت: بر اساس هشدار اداره‌کل هواشناسی استان رگبار متوسط تا سنگین، رعد و برق و تگرگ همراه با آبگرفتگی معابر، سیلابی شدن مسیل‌ها و طغیان رودخانه‌های فصلی تا اوایل هفته آینده در استان پیش‌بینی می‌شود.

او  اظهار داشت: بیشترین بارندگی این سامانه که از چهارشنبه هفته گذشته در جنوب سیستان و بلوچستان فعالیت خود را آغاز کرده تاکنون با ۶۱ میلی متر از توابع شهرستان قصرقند گزارش شده است.

شهنوازی بیان کرد: به شهروندان توصیه می‌شود در زمان بارش و صاعقه از تردد در حاشیه رودخانه‌های محلی خودداری کنند.

مسدود شدن مجدد  ۲۵ روستای غرب بخش جلگه چاه هاشم دلگان

دادمحمد بامری رییس اداره راه و شهرسازی دلگان گفت: درپی بارندگی‌های شب و روز گذشته در حوزه شهرستان فنوج و طغیان سیل در حوزه آبریز آن، بامداد امروز محور ارتباطی ۲۵ روستای غرب بخش جلگه چاه هاشم دلگان به مرکز این بخش قطع شده است.

انتهای پیام/ع

 

برچسب ها: مدیریت بحران ، حوادث
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار