فرمانده انتظامی شهرستان شاهین شهر گفت: پیکر مطهر شهید امینی پس از شاهین شهر در شهر درچه تشییع و در زادگاهش به خاک سپرده می شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان ، سرهنگ حسین بساطی فرمانده انتظامی شهرستان شاهین شهر و میمه گفت : صبح امروز مراسم با شکوه تشییع پیکر شهید استوار میلاد امینی ازکلانتری ۱۲ شاهین شهر به طرف سه راهی فردوسی این شهر با حضور قشر کثیری از مردم و مسئولان برگزار شد.

او ادامه داد: پیکر مطهر این شهید پس از شاهین شهر در شهر درچه تشییع و در زادگاهش به خاک سپرده می شود.

فرمانده انتظامی شهرستان شاهین  ادامه داد : استواریکم میلاد امینی حدود ساعت سه بامداد هفتم مهر به همراه یک سرباز وظیفه هنگام گشت زنی در آزاد راه آزادگان در محورشاهین شهر _اصفهان به خودرویی مشکوک و دستور توقف می دهند که در تعقیب و گریز، هدف تیراندازی قرارگرفته و مجروح شدند.

بساطی  گفت: در این درگیری دو سرنشین خودروی وانت مزدا که در بررسی ها مشخص شد سارق مسلح هستند متواری شدند و تلاش برای دستگیری آنها ادامه دارد.

او افزود : در این گشت زنی و درگیری استوار یکم امینی از ناحیه دست و شکم مورد اصابت گلوله قرار گرفت  و سرباز وظیفه میلاد فلاحتی نیز مجروح شد ، با وجود تلاش پزشکان بامداد 10 مهر استوار یکم میلاد امینی در بیمارستان به فیض شهادت نائل شد.

 

انتهای پیام/ش

تشییع پیکر شهید میلاد امینی در شاهین شهر

 

برچسب ها: شهدا ، نیروی انتظامی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار