رقابت‌های لیگ اروپا امشب با انجام ۲۴ بازی پیگری می‌شود.

به گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، رقابت‌های لیگ‌اروپا امشب بابرگزاری ۲۴ دیدار در دوازده گروه پیگیری می‌شود و تیم‌های مختلف به مصاف حریفانشن می‌روند.

گروه A

آپوئل نیکوزیا - سویا (۲۲:۳۰)

از جمله بازی‌های مهم و جذاب امشب می‌توان به دیدار تیم‌های سویا و آپوئل نیکوزیا قبرس اشاره کرد. سویا که در این رقابت‌ها سابقه درخشانی دارد امیدوار است در این دوره هم به قهرمانی برسد آن‌ها در نخستین بازی شان قره باغ را برده اند و ۳ امتیاز در صدر جدول گروه نخست قرار دارند، دیدار امشب آن‌ها ساعت ۲۲ و ۳۰ دقیقه برگزار می‌شود.

گروه B

دیناموکیف - لوگانو (۲۲:۳۰)
کپنهاگن - مالمو (۲۲:۳۰)

دیناموکیف و کپنهاگن در نخستین دیدار هایشان برنده بازی بودند و صدر نشین هستند. آن‌ها در بازی امشبشان هم میزبان هستند و‌شانس زیادی دارند تا برابر حریفان نه چندان آماده شان برنده باشند.


بیشتر بخوانید: پیروزی خفیف منچستریونایتد در اولدترافورد/ رُم حریفش را گلباران کرد


البته تیم‌های مالمو و لوگانو هم در هفته نخست با یک‌گل باخته اند و با یک‌تساوی هم می‌توانند شرایطشان را بهبود ببخشند.

گروه C

کرانوسدار- ختافه (۲۲:۳۰)
بازل - ترابوزان (۲۲:۳۰)

یکی از بازی‌های این گروه برای هواداران فوتبال دوست‌ایرانی اهمیت دارد و آن هم‌بازی تیم‌های بازل سوئیس و ترابوزان ترکیه است، زیرا مدافع ملی پوش ایرانی یعنی سید مجید حسینی در این تیم توپ می‌زند. ترابوزانی‌ها در بازی نخستشان یک بر صفر مقابل ختافه باخته اند و بزلی‌ها هم پنج بر صفرمقابل نماینده روسیه پیروز شده اند.

گروه D

روزنبرگ- آیندهوون (۲۲:۳۰)
اسپورتینگ - لاسک (۲۲:۳۰)

تیم‌های فوتبال اسپورتینگ و روزنبرگ بازنده هفته نخست بوده اند و این‌هفته با توجه‌ به امتیاز میزانی شانس آن‌ را دارند تا شرایط این گروه را تغییر بدهند. البته تیم هاای آیندهوون و لاسک‌شرایط خوبی دارند و شکست آن‌ها آسان نیست.

گروه E

لاتزیو - رن (۲۲:۳۰)
سلتیک - کلوژ (۲۲:۳۰)

دیدار‌ های این گروه هم‌بسیار جذاب و‌ زیبا خواهد بود، زیرا تیم‌های قدرتمندی در این گروه حضور دارند، لاتزیو امشب در یکی از جذاب‌ترین دیدار‌های این رقابت‌ها باید به مصاف رنی برود که این روز‌ها در لوشامپبونه بسیار آماده نشان داده است.

تیم سلتیک اسکاتلند هم باید در دیگر بازی این گروه با کلوژ بازی کند. لاتزیو‌با ۳ امتیاز صدرنشین این گروه و سلتیک و‌رن هم با‌یک‌امتیاز تیم‌های دوم‌و‌سوم‌هستند.

گروه F

فرانکفورت - ویتوریاگیمارش (۲۲:۳۰)
استاندارد لیژ - آرسنال (۲۲:۳۰)

تیم نایب قهرمان دوره گذشته این رقابت‌ها یعنی‌ آرسنال که شروع فوق العاده‌ای در جام داشت و توانسته بود سه بر صفر فرانکفورتی که سال گذشته به نیمه نهایی رسیده بود را ببرد، امشب باید با نماینده بلژیک بازی کنند و کار آسانی در پیش نخواهند داشت.

فرانکفورت هم با ویتوریایکارشی بازی می‌کند که همانند خودش در هفته نخست شکست خورده بود.

گروه G

فاینورد - پورتو (۲۲:۳۰)
یانگ بویز - کلاسکو رنجرز (۲۲:۳۰)

هر چهار تیم‌این سوابق درخشان و خوبی دارند و در سال‌های گذشته هم در لیگ قهرمانان اروپا بار‌ها شاهد درخششان بوده ایم. پورتو و گلاسکو که امشب باید در زمین حریفانشان به میدان بروند در هفته اول این رقابت تا برنده بوده اند.


گروه H

فرانس واروژ -لودوگورتس (۲۰:۲۵)
زسکا موسکو- اسپانیول (۲۰:۲۵)

اسپانیولی که این روز‌ها در لالیگا شرایط خوبی ندارد باید به مصاف زسکا موسکو‌برود این بازی برای هر دو‌تیم مهم و‌حساس خواهد بود، نماینده روسیه این رقابت تا را با باخت آغاز کرده است و اسپانیول هم برابر فرانس واروژ به تشاوی دست یافته بود.

گروه I

آلکساندریا - خنت (۲۰:۲۵)
سنت اتین - وولسبورگ (۲۰:۲۵)

یکی‌دیگر از ایرانی‌های لیگ اروپا، میلاد محمدی احتمالا امشب برای تیمش یعنی خنت برابر آلکساندریا به میدان برود. خنت و وولسبورگدر هفته نخست این رقابت‌ها به پیروزی رسیده اند و‌امشب هم کار زیاد سختی نخواهند داشت.

گروه J

باشاک‌شهیر - مونشن گلادباخ (۲۰:۲۵)
ولفسبورگ - آ‌اس رم (۲۲:۲۵)

این گروه امشب شاهد یک جدال و‌تقابل حساس و مهم میان ولفسبرگر و رم خواهد بود، ۲ تیم پر بازی گذشته شان در هفته نخست با نتیجه مشابه چهار بر صفر برابر حریفانشان به پیروزی رسیده اند این دیدار جذاب خواهد بود و بازنده‌های هفته نخست هم فرصت بازگشت به این رقابت ها را دارند.

گروه K

براگا - اسلوان براتیسلاوا (۲۰:۲۵)
بشیکتاش - ولوورهمپتون (۲۰:۲۵)

تقابل انگلیسی‌ها و ترکیه ای‌ها یکی از فوتبال‌های زیبای امشب خواهد بود. هر دو تیم در هفته نخست شکست خورده اند و برد در این بازی برایشان اهمیت زیادی دارد. براتیسلاوا هم در هفته نخست ۳-۲ بشیکتاش را برده بود امشب در مصاف برنده‌های هفته نخست با براگا بازی مس کند.

گروه L

آستانه - پارتیزان بلگراد (۱۸:۲۰)
آلکمار - منچستر یونایند (۲۰:۲۵)

تیم فوتبال منچستر یونایند امشب در یکی از جذاب‌ترین بازی‌های امشب با آلکمار بازی می‌کند. شاگردان سولسشر در هفنه نخست به پیروزی خفیفی برابر آستانه دست پیدا کرده اند و صدرنشین هستند. آلکمار هم برابر پارتیزان بلگراد دست یافته بود.

انتهای پیام/

آخرین اخبار از لیگ اروپا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار