فرمانده انتظامی استان با بیان اینکه در نیمه نخست امسال ۴۵۰ میلیارد ریال کالای قاچاق توسط پلیس کرمانشاه کشف شده، گفت: این مقدار کشفیات در مقایسه با مدت مشابه سال قبل ۴۵ درصد رشد نشان می‌دهد.

کشف ۴۵۰ میلیارد ریال کالای قاچاق در نیمه نخستبه گزارش خبرنگار   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ،سرهنگ حسین براری اظهار داشت: بیشترین کشفیات صورت گرفته مربوط به قطعات و محتویات داخل خودرو با ۷۲ فقره و کشف خودرو با ۲۷ فقره بوده است.
وی ادامه داد: در طول یک هفته اخیر همچنین ۱۶ تن از ارذل و اوباش که برای شهروندان ایجاد مزاحمت می‌کردند نیز دستگیر شدند.
سرهنگ براری بیان کرد: یکی دیگر از اقدامات انجام شده دستگیری ۱۵۸ نفر از خرده فروشان مواد مخدر و کشف حدود ۲ کیلوگرم انواع مواد بوده است.
فرمانده انتظامی شهرستان کرمانشاه دستگیری ۱۳ قاچاقچی و کشف ۵ میلیارد کالای قاچاق را از دیگر نتایج اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی عنوان کرد.
او در پایان گفت: در این راستا ۲۱۴ دستگاه خودرو و موتورسیکلت متخلف که عموما فاقد مدارک لازم بودند نیز توقیف و روانه پارکینگ شدند.

 


کشف ۲۰۰ میلیون ریال لاستیک قاچاق توسط پلیس پلیس آگاهی

 


 رئیس پلیس آگاهی استان از کشف ۱۰ حلقه لاستیک قاچاق در شهر کرمانشاه به ارزش ۲۰۰ میلیون ریال خبر داد.

 سرهنگ "محمدرضا امیری" اظهار داشت: پس از اطلاع پلیس آگاهی از ورود یک محموله قاچاق به شهر کرمانشاه، رسیدگی به موضوع در دستور کار قرار گرفت.

او ادامه داد: کاراگاهان با انجام کار‌های اطلاعاتی و استفاده از شگرد‌های پلیسی، مسیر حرکتی خودروی سمند حامل بار قاچاق را در محور کامیاران - کرمانشاه شناسایی کردند.

سرهنگ امیری افزود: کاراگاهان پلیس آگاهی پس از استقرار در محل و در فرصتی مناسب نسبت به توقیف خودروی مورد نظر اقدام و ۱۰ عدد لاستیک قاچاق که طبق نظر کارشناسان ارزش آن به ۲۰۰ میلیون ریال می‌رسید، کشف شد.
رئیس پلیس آگاهی استان در پایان از دستگیری راننده سمند و معرفی وی به دستگاه قضائی جهت سیر مراحل قانونی و صدور حکم لازم خبر داد.

 


دستگیری عوامل تیر اندازی در کرمانشاه

 


فرمانده انتظامی شهرستان کرمانشاه از شناسایی و دستگیری عوامل تیراندازی در یکی از محله‌های این شهر خبر داد.

 سرهنگ "حسین براری" اظهار داشت: به دنبال اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر یک فقره تیراندازی در جاده قدیم، (خیابان نرگس شمالی) ماموران جهت بررسی موضوع به محل اعزام شدند.

او ادامه داد: ماموران کلانتری ظفر پس از حضور در محل دریافتند که ۳ نفر با یک دستگاه خودروی پراید اقدام به تیراندازی با اسلحه پران کرده که منجر به تخریب درب منزل یکی از شهروندان شده است.

سرهنگ براری بیان کرد: ماموران با انجام کار‌های اطلاعاتی توانستند محل اختفای عوامل تیراندازی را شناسایی و همگی آن‌ها را پس از هماهنگی با مقام قضائی دستگیر کردند.



افزایش ۴۵ درصدی کشفیات قاچاق

 

 

 
فرمانده انتظامی استان با بیان اینکه در نیمه نخست امسال ۴۵۰ میلیارد ریال کالای قاچاق توسط پلیس کرمانشاه کشف شده، گفت: این مقدار کشفیات در مقایسه با مدت مشابه سال قبل ۴۵ درصد رشد نشان می‌دهد.

 سردار "علی اکبر جاویدان" در اولین روز هفته ناجا و در دیدار کارکنان انتظامی استان با امام جمعه کرمانشاه اظهار داشت: در ۶ ماه سپری شده از سال جاری کشفیات محصوصلات ضدفرهنگی نسبت به مدت مشابه سال قبل ۲۳ درصد رشد داشته ایم.

او ادامه داد: برخورد قاطعانه با پدیده قاچاق و محصوصلات ضد ارزشی که اقتصاد و فرهنگ جامعه را هدف گرفته اند یکی از موضوعاتی بوده که با جدیت در دستور کار پلیس کرمانشاه قرار داشته است.

سردار جاویدان همچنین از ارجاء ۵ هزار و ۷۷۱ پرونده به مراکز مشاوره و مددکاری معاونت اجتماعی پلیس و کلانتری‌های سطح استان در نیمه نخست امسال خبر داد و گفت: ۸۱ درصد این پرونده‌ها به مصالحه انجامیده و از ورود آن‌ها به دستگاه قضائی جلوگیری شده است.

فرمانده انتظامی استان همچنین به اهتمام پلیس کرمانشاه به ارتقاء و ترویج معنویت میان کارکنان پلیس اشاره کرد و گفت: با همکاری سازمان عقیدتی سیاسی طی ۲ سال اخیر موفق به تربیت ۱۶۰۰ حافظ قرآن در مجموعه انتظامی استان شده ایم.

او تربیت و آموزش نیرو‌های پلیس را از دیگر اقدامات پلیس برشمرد و افزود: در زمینه جذب نیرو نیز تلاش شده افرادی به استخدام ناجا درآیند که در تخصص لازم را در یک یا چند حوزه داشته باشند و این کار را با جدیت ادامه می‌دهیم.

سردار جاویدان گفت: با مجموعه اقدامات صورت گرفته امروز خوشبختانه کمترین تخلفات در ستاد انتظامی استان و مجموعه کارکنان پلیس وجود دارد که جای خرسندی است.


انتهای  پیام/ز

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.