مدیرعامل سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری مشهد گفت: برای ساماندهی دکل‌ها یک مقطع زمانی ۴ساله تعریف شده که براین اساس، تا پایان سال ۱۴۰۰ تجمیع و زیباسازی می شوند.

دکل‌های مخابراتی مشهد تا پایان سال ۱۴۰۰ تجمیع و زیباسازی می شوندمحمد جواد رجائیان  مدیرعامل سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری مشهد در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، گفت: برای ساماندهی دکل‌ها یک مقطع زمانی ۴ساله تعریف شده است تا شهرداری مشهد در این بازه زمانی دکل‌های موجود را ساماندهی، تجمیع و زیباسازی کند.

او تصریح کرد: نزدیک به ۱۲۰۰ سایت موجود مشهد جمع‌آوری و در ۳۴۹ سایت زیبا‌سازی‌شده تجمیع می‌شوند.

مدیرعامل سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری مشهد گفت: از سال ۹۰ با تصویب لایحه ساماندهی دکل‌های مخابراتی در شورای اسلامی شهر، نقاط مشترک برای احداث و نصب دکل‌ها شناسایی شده است تا از گسترش بی‌ضابطه این دکل‌ها جلوگیری شود.

رجائیان با بیان اینکه تا پایان امسال ۱۰۰ دکل در سطح شهر نصب خواهد شد ، افزود: تعداد دکل‌های تجمیعی در این طرح ۳۴۹ دکل پیش‌بینی شده که تا کنون ۸۵ دکل نصب شده است.

او تصریح کرد: طرح ساماندهی دکل‌های مخابراتی سطح شهر از آبان ماه ۹۶ آغاز شده است و باید تا دو سال آینده به اتمام برسد.

مدیرعامل سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری مشهد گفت: هر دکل تجمیعی می‌تواند میزبان ۳ اپراتور و ۲ FCP (شرکت‌های خدمات اینترنت ثابت) که از سازمان تنظیم مقررات مجوز دارند، باشد.
 
انتهای پیام// ز.م
 

سال ۱۴۰۰ پایان تجمیع و زیباسازی دکل‌های مخابراتی در مشهد

برچسب ها: شهرداری ، مخابرات
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.