معاون هماهنگ کننده فرماندهی انتظامی مازندران از برگزاری همایش پیاده روی خانوادگی در مجتمع فرهنگی، آموزشی و تفریحی پردیس ناجا دیروز در خزرآباد ساری خبر داد.

سرهنگ سید محمد قربان نژاد معاون هماهنگ کننده فرماندهی انتظامی مازندران در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، گفت: در اولین روز از هفته نیروی انتظامی با عنوان بصیرت، ولایت مداری، ایثار و شهادت برابر برنامه زمانبندی و روز شمار، همایش پیاده روی خانوادگی با حضور خانواده کارکنان ستاد انتظامی استان و شهرستان ساری در محل مجتمع فرهنگی، آموزشی و تفریحی پردیس ناجا در خزرآباد ساری برگزار شد.

او افزود: پس از پیاده روی خانواده‌ها در طول مسیر ساحلی و جنگلی مجتمع، اجرای برنامه‌های فرهنگی شاد و ورزش‌های همگانی برگزاری مسابقات فرهنگی و ورزشی، مسابقه طناب کشی از جمله برنامه‌های جانبی این همایش بوده است.

سرهنگ قربان نژاد گفت: در این همایش با برگزاری مراسم قرعه کشی به نفرات برگزیده هدایایی از جمله دوچرخه، لوازم خانگی و پوشاک و لباس ورزشی اهدا شد.

معاون هماهنگ کننده فرماندهی انتظامی مازندران، افزود: ویزیت رایگان و ارائه خدمات مشاوره‌ای به شرکت کنندگان در این همایش از دیگر برنامه‌های همایش بوده که با استقبال کارکنان و خانواده‌های آنان همراه بوده است.

سرهنگ قربان نژاد افزود: حضور کارکنان در نماز جمعه از دیگر برنامه‌های هفته ناجا در روز جمعه خواهد بود.

انتهای پیام/س

پیاده روی خانوادگی کارکنان ناجا در مازندران

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.