رئیس سازمان جهاد کشاورزی کهگیلویه و بویراحمد گفت: ۹۵۸ واحد تولیدی در بخش کشاورزی این استان دارای پروانه بهره برداری هستند که از این تعداد ۳۵۸ مورد راکد است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج  الیاس تاج الدینی رئیس سازمان جهاد کشاورزی کهگیلویه و بویراحمد گفت : یک هزار و ۴۵۸ مجوز در بخش کشاورزی صادر شده که از این تعداد ۹۵۸ مورد پروانه بهره‌برداری دارند که ۳۵۸ واحد راکد است.

او با بیان اینکه در حوزه شیلات ۳۰۱ مجور صادر شده که ۲۴۴ مورد پروانه بهره برداری دارند و ۲۱۴ واحد فعال و ۳۰ مورد نیز راکد است، عنوان کرد: همچنین مجوز ۱۶۹ مرغداری صادر شده که ۱۴۹ مورد پروانه بهره‌برداری گرفته‌اند و از این تعداد نیز ۹۷ واحد فعال و ۵۵ واحد مرغداری نیز تعطیل است.

تاج‌الدینی ابراز کرد: در حوزه صنایع تبدیلی ۴۱۰ مجوز داریم که تنها ۱۸۲ مورد پروانه بهره برداری دارند و از این تعداد ۱۰۰ واحد فعال و ۸۲ واحد دیگر نیز راکد است که یکی از برنامه‌های اولویت‌دار حمایت از این واحد‌ها و بلکه تمامی واحد‌های تولیدی در بخش کشاورزی است.

او با بیان اینکه مجوز فعالیت ۱۰۶ واحد گلخانه صادر شده که همگی دارای پروانه بهره برداری هستند و اما ۱۲ واحد راکد است، بیان کرد: تعداد ۱۴۱ مجوز واحد صنعتی پرورش گاو شیری صادر کرده‌ایم که ۷۱ مورد پروانه بهره برداری دارند و از این تعداد تنها ۴۰ واحد فعال است.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به اینکه از ۹۶ واحد صنعتی پرواربندی گوساله ۶۸ واحد راکد است، افزود: همچنین ۱۱۰ واحد صنعتی پرواربندی بره دارای پروانه بهره برداری هستند که ۳۰ مورد فعال و ۸۰ واحد دیگر راکد است.

 

انتهای پیام/ط

راکد شدن ۳۵۸ واحد تولیدی کشاورزی

برچسب ها: کشاورزان ، صادرات
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.