با روی کار آمدن تیم جدید مدیریتی در تعزیرات حکومتی استان کهگیلویه و بویراحمد و افزایش نظارت‌ها بر کار نانوایی‌ها توقع و انتظار مردم از مسؤولان بالا رفته و خواستار ساماندهی این وضعیت هستند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج  نان اصلی‌ترین غذای مردم ایران بر سر هر سفره ایرانی است و کمتر خانه‌ای را سراغ داریم که روزانه نان در وعده‌های سه‌گانه غذایی استفاده نکند.

به همین دلیل پخت درست و اصولی نان در نانوایی‌ها خواسته‌ همه خانواده‌های ایرانی است چرا که هر گونه سهل‌انگاری و ناشی‌گری در پخت نان موجب بروز بیماری‌های مختلف به خصوص بیماری‌های گوارشی خواهد شد.

در استان کهگیلویه و بویراحمد به دلیل قدمت پایین شهرنشینی به تبع به نسبت سایر شهرها نان باکیفیت در نانوایی‌ها پخت نمی‌شود و عدم نظارت و به عبارتی نظارت ضعیف بر کار نانوایی‌ها هم مزید بر علت شده تا نان با کیفیتی بر سر سفره مردم نرود.

وقتی خمیر در نانوایی‌ها بلافاصله و بدون کمترین خواب به نان تبدیل می‌شود نان با کیفیت از این خمیر تولید نمی‌شود و یا چانه‌هایی که هر روزه آب می‌روند و به دلیل نظارت ضعیف شاهد طبخ نان با بدترین کیفیت به واسطه این گونه تخلفات در نانوایی‌ها هستیم.

اما با روی کار آمدن تیم جدید مدیریتی در تعزیرات حکومتی استان کهگیلویه و بویراحمد و افزایش نظارت‌ها بر کار نانوایی‌ها توقع و انتظار مردم از مسؤولان بالا رفته و خواستار ساماندهی این وضعیت هستند.

بنا به گفته پزشکان و متخصان گوارش طبخ غیر اصولی نان موجب بروز ناراحتی‌های گوارشی شده و بخش عمده‌ای از مراجعات به پزشکان متخصص چه در شهرهای استان و چه در شهرهای بزرگ دیگر مثل شیراز به دلیل وضعیت کنونی نان است.

انتهای پیام/ط

خواسته کهگیلویه و بویراحمدی‌ها از مسئولان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.