امام جمعه بوشهر گفت: جهان استکبار بداند که نام و راه امام حسین (ع) خاموش شدنی نیست و پیاده روی اربعین یک حرکت الهی است که در آینده نگاه تمامی جهان به آن معطوف خواهد شد.

جهان استکبار بداند که نام و راه امام حسین (ع) خاموش شدنی نیستبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از بوشهر، آیت‌الله غلامعلی صفایی بوشهری در خطبه‌های امروز نماز جمعه بوشهر به پیاده‌روی بزرگ اربعین اشاره کرد و بیان کرد: استکبار تلاش دارد تا انجام توطئه‌های مختلف بین مسلمانان تفرقه ایجاد کند و اکنون در اتفاقات اخیر کشور عراق این موضوع را می‌توانیم ببینیم.

او با بیان اینکه اتفاقات اخیر عراق در بازه زمانی اربعین توطئه‌ای است که توسط استکبار مدیریت می‌شود عنوان کرد: استکبار به دنبال این است تا با سوءاستفاده از مطالبات مردمی به شکلی قهرآمیز جریان مطالبات مردمی را به مقابله با دولت عراق تبدیل کنند.

نماینده ولی فقیه در استان بوشهر با بیان اینکه هدف استکبار از این موضوع تحت‌الشعاع قرار دادن اجتماع بزرگ اربعین است، افزود: استکبار نمی‌داند که چنین کار‌هایی نمی‌تواند راه حسین و نام حسین را خاموش کند.

صفایی بوشهری با اشاره به بیانات رهبر انقلاب در دیدار با فرماندهان سپاه بیان کرد: سپاه کارنامه روشن و درخشانی در صحنه‌های مختلف از نظامی و فرهنگی گرفته تا اقتصادی و سازندگی داشته است.

او با اشاره به اینکه سپاه در صحنه‌های حساس انقلاب بدون لغزش موفق و مایه افتخار بوده است، گفت: حضور سپاه نقشه‌های شوم دشمنان را خنثی کرده است. سپاه یک پدیده انقلابی است که نصیب ایران شده است و مایه سربلندی شده است.

امام جمعه بوشهر با تبریک هفته نیروی انتظامی بیان کرد: در طول ۴۰ سال پیروزی انقلاب اسلامی عملکرد درخشانی را از سوی نیروی انتظامی شاهد بوده‌ایم.

صفایی بوشهری تصریح کرد: در شرایطی که دشمنان همواره برای ایجاد ناامنی در سطح کشور تلاش می‌کرده‌اند نیروی انتظامی در مقابله با این مسائل در داخل کشور و در مرز‌ها عملکرد قابل قبولی را داشته است.

او ادامه داد: نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران توانسته است با استفاده از دانش و دانایی در یک فضای فرهنگی، دینی و انقلابی خدمات شایانی را به مردم و نظام ارائه کند.

انتهای پیام/م

پیاده روی اربعین یک حرکت الهی است

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.