امام جمعه موقت ایلام :

تقوا مهمترین شاخص تربیت دینی است

امام جمعه موقت ایلام گفت: تقوا از مهم‌ترین شاخص‌های تربیت دینی است که در معارف اسلامی به آن سفارش شده است.

تقوا مهمترین شاخص تربیت دینی است

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام، حجت الاسلام مرادبیگی امام جمعه موقت ایلام در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهر ایلام گفت: تقوا از مهم‌ترین شاخص‌های تربیت دینی است که در معارف ناب اسلامی بسیار به آن سفارش شده است، بنا بر همین ارزش و جایگاه، بزرگان اخلاقی و پیشروان تعلیم و تربیت اسلامی نیز به مسئله تقوا بیش از هر چیز توجه می‌کنند.

او افزود: سه عامل مهم که در شکل گیری قیام کربلا برجسته است، دنیا محوری، سطحی بودن دین و خودگرایی به جای خدا محوری است که در اسلام تاکید شده مردم دنیا مدار باشند، اما دنیا محور نباشد.

حجت الاسلام مرادبیگی اظهارکرد: سپاه در راستای محرومیت زدایی همواره در کنار مردم ایستاده و این امر سبب توسعه کشور شده است.

او ادامه داد: پیشرفت ایران در تمامی عرصه‌های سیاسی و اقتصادی وغیره، سبب شکست آمریکا و متحدانش در برابر نظام جمهوری شده است به طوری که اعمال سخت‌ترین تحریم‌ها بر اراده ملت تاثیری نداشته است.

امام جمعه موقت ایلام بیان کرد: کاهش تدریجی تعهدات برجام از مهمترین برنامه‌های ایران است و دشمنان باید بدانند جمهوری اسلامی از مواضع خود عقب‌نشینی نمی‌کند.

او مطرح کرد: ایلام پایتخت خادمین سید الشهدا شده و این افتخاری است که خداوند متعال به مردم این استان داده است.

مرادبیگی ادامه داد: ۷۰ درصد زائرین از ایلام به عتبات عالیات کشور عراق مشرف می‌شوند و این موضوع به دلیل امنیت فراوان در این مرز است.

انتهای پیام/ ن

سخنان امام جمعه موقت ایلام در مراسم نماز جمعه

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.