مهاجم تیم فوتبال پرسپولیس تهران همچنان نمی تواند در لیگ برتر گلزنی کند.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، در ادامه رقابت‌های هفته ششم لیگ برتر، تیم‌های شهر خودرو خراسان و پرسپولیس تهران از ساعت ۱۸:۱۵ امروز (جمعه) در ورزشگاه امام رضا (ع) به مصاف هم رفتند که در پایان شاگردان کالدرون آرژانتینی متحمل شکست یک بر صفر شدند.

علی علیپور، مهاجم مازندرانی سرخ‌ها در این فصل با بدشانسی بزرگی مواجه شده و همچنان در حسرت ثبت اولین گل به سر می‌برد. او که در دیدار با شاگردان گل محمدی نیز فرصت گلزنی داشت اما به هدر داد تا موفق به گلزنی نشود. او در لیگ هفدهم و لیگ هجدهم آقای گل تیمش بود اما هنوز در لیگ نوزدهم حتی یک گل هم نزده است.

البته مهاجم سرخ‌ها فرصت دارد تا در دیدار با پیکان تهران گلزنی کند و طلسم گل نزدن خود را بشکند. مهاجم پرسپولیس که در ۶ بازی ابتدایی تیمش در لیگ برتر یک گل هم نزده است. به جز او، جونیور براندائو نیز که در این فصل به پرسپولیس آمده، در بازی های گذشته عملکرد خوبی نداشته و موفق به گلزنی نشده است.

کالدرون درصدد است تا در تعطیلات لیگ برتر فکری برای خط هجوم خود انجام دهد و همچنین امیدوار است تا در تعطیلات نیم فصل، مهاجم جدیدی بگیرد.

دیدار پرسپولیس و پیکان، ۲۹ مهر در ورزشگاه آزادی برگزار می شود.


بیشتر بخوانید: شهر خودرو ۱ - پرسپولیس صفر / ۳ امتیاز شیرین شاگردان یحیی در ثانیه‌های پایانی


انتهای پیام/

آخرین اخبار از پرسپولیس

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار