عضو شورای اسلامی شهر مسجدسلیمان گفت: اعضای شورای شهر، مدیریت شهرداری در کنار هیئت مدیره باشگاه تیم نفت مسجدسلیمان، پیگیر حل مشکلات هستیم.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، حمزه نجف پور عضو شورای اسلامی شهر مسجدسلیمان گفت: فرار رسیدن هفته نیروی انتظامی را به تمام فرماندهان و کارکنان تلاشگر نیروی انتظامی در این شهرستان و سراسر کشور تبریک می‌گویم و از درگاه ایزد منان، استمرار در سربلندی و سلامتی و توفیقات روزافزون را خواهانم.

او افزود: پس از بیانیه وزیر نفت در جهت قطع هر گونه حمایت مالی به تیم‌های نفتی، هواداران تیم نفت، ورزش دوستان و مردم مسجدسلیمان نسبت به آینده تیم نفت و بحران مالی نگرانی دارند.

نجف پور تصریح کرد: در این شرایط پیش آمده تمامی اعضای شورای شهر و مدیریت شهرداری وظیفه خود می‌دانند تیم فوتبال نفت بختیاری را همراهی و حمایت کنند، هر چند مشکلات مالی عدیده‌ای داریم، اما به لطف خدا با حمایت برخی مسئولان شهری، استانی، کشوری، نماینده و هیئت مدیره فعال باشگاه، نهایت مساعدت و حمایت مالی را به باشگاه نفت انجام خواهیم داد.

این مقام مسئول ادامه داد: امیدوارم سرمربی تیم، بازیکنان و کادر فنی با تمرکز هر چه بیش‌تر وارد مسابقه شوند، ما قدردان زحمات آن‌ها هستیم.

عضو شورای اسلامی شهر مسجدسلیمان اذعان داشت: انتظار داریم از استاندار خوزستان، نمایندگان استان در مجلس شورای اسلامی، رییس و اعضای کمیسون انرژی مجلس شورای اسلامی، که در مقابل تصمیمات وزیر نفت در خصوص قطع حمایت مالی از تیم‌های نفتی که در شهر‌های محروم نفتی و آلوده به نفت و گاز است، سکوت نکنند، امروز، مردم دلخوشی به جز ورزش و به خصوص فوتبال ندارند و وزارت نفت نباید به خاطر صرفه جویی و کاهش هزینه‌ها، مسئولیت‌های اجتماعی خود را فراموش کند.

انتهای پیام/گ

لزوم پیگیری مشکلات فوتبال خوزستان

برچسب ها: فوتبال ، اخبار ورزشی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.