استاندار اردبیل آرامش و امنیت خانواده‌ها را نتیجه حضور مقتدر نیروی انتظامی در جامعه دانست.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، اکبر بهنام جو، استاندار اردبیل در دیدار با فرماندهان و معاونین انتظامی استان اردبیل گفت: امنیتی که نیروی انتظامی در کشور به خصوص استان اردبیل ایجاد کرده است باعث شده که خانواده‌ها با آرامش خوبی زندگی کنند و مدیران با امنیت خاطر به فعالیت‌های اقتصادی و توسعه‌ای بپردازند.

او اضافه کرد: نیروی انتظامی همیشه در کنار مردم و حافظ آن‌ها هستند و در استان اردبیل وظایف و مسئولیت‌های آن‌ها به خوبی ایفا شده است.

استاندار اردبیل ادامه داد البته در جایگاه خودمان مشکلات و نارسایی‌های داریم که اگر با هم حرکت کرده و پیگیری مشترک انجام دهیم این مشکلات نیز حل می‌شود.

بهنام جو با اشاره به افزایش آسیب‌های اجتماعی در کشور بیان کرد: در این مقطع زمانی باید کار ویژه‌ای انجام دهیم و در کاهش آسیب‌های اجتماعی اهتمام ویژه داشته باشیم که نتیجه آن آرامش را به خانواده‌ها هدیه می‌دهد.

او گفت: در بحث آسیب‌های اجتماعی به موضوع طلاق به صورت ویژه وارد شده‌ایم و مجموعه فعالیت‌های حوزه سیاسی و اجتماعی استانداری به این جمع‌بندی رسیده که روی آموزش و مشاوره به صورت ویژه کار شود.

بهنام جو با اشاره به برخی به بد اخلاقی‌ها و تخلفاتی که برخی از فعالان فضای مجازی انجام می‌دهند، خواستار برخورد جدی و قانونی با حریم شکنان در این حوزه شد.

انتهای پیام/ح

در کاهش آسیب‌های اجتماعی اهتمام ویژه داشته باشیم

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.