استاندار خراسان رضوی گفت: تلاش همه یگان های مسلح باعث به وجود آمدن امنیت پایدار و کم نظیری در استان شده است.

امنیت امروز حاصله انجام وظیفه کامل همه نیروهای مسلح

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد،  علیرضا رزم حسینی استاندار خراسان رضوی در مراسم صبحگاه مشترک و رژه یگان‌های نمونه نظامی و انتظامی خراسان رضوی در مشهد گفت: امنیتی که امروز برای میلیون‌ها زائر و مجاور خراسان رضوی وجود دارد با انجام وظیفه کامل همه نیرو‌های مسلح استان حاصل شده است.

او تصریح کرد: به برکت اقتدار و تیز هوشی مقام معظم رهبری، امنیت، اقتدار نظامی و حکومت بر دل‌ها در طول تاریخ معاصر ایران کم نظیر است و اگر ما آن سوی مرزهایمان هم طرفدار داریم به خاطر نفوذی است که بر دل‌ها داریم.

استاندار خراسان رضوی گفت: به منظور گام دوم انقلاب که با ابلاغ پیام تاریخی و ماندگار مقام معظم رهبری اعلام شد امیدواریم در عرصه‌های مختلف همچون امنیت موفق بوده و به قله‌های رفیع رفاه دست یابیم و رسیدن به این هدف با وحدت همه نیرو‌ها امکان پذیر است.

رزم حسینی افزود: فعالیت نیرو‌های انتظامی تعطیل بردار نیست و آن‌ها در همه رده‌ها آماده باش هستند و امنیتی که ایجاد شده است حاصل این تلاش و فداکاری است.

سردار محمد کاظم تقوی فرمانده نیروی انتظامی خراسان رضوی گفت: حضور میلیون‌ها زائر و مجاور در خراسان رضوی و مشهد وظیفه ما را سنگین‌تر کرده است، اما به برکت حمایت همه نیرو‌ها در عرصه امنیت و با پشتوانه مردمی، بهترین شرایط امنیتی در خراسان رضوی حاکم است به گونه‌ای که در مقابل تهدیدات حداقلی دشمنان تهدیدات حداکثری به کار می‌بریم.

او تصریح کرد: در جهت مشارکت دادن مردم در تامین امنیت امسال تعداد نیرو‌های موسسات حفاظتی و مراقبتی با هزار و ۵۰۰ نفر افزایش به پنج هزار و ۵۰۰ نفر رسیده است و مردم در زمینه همیار پلیس و پلیس افتخاری هم مشارکت خوبی با نیروی انتظامی دارند.
 
انتهای پیام//م.ی

 

فعالیت نیرو‌های انتظامی تعطیل بردار نیست

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.