۲۰۰ هزار خانواده جزء سه دهک بالای درآمدی شناخته شده و یارانه‌ی آن‌ها به حالت تعلیق در آمده است.

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان، در حالی که ۲۰۰ هزار خانواده جزء سه دهک بالای درآمدی شناخته شده و یارانه‌ی آن‌ها به حالت تعلیق در آمده است، عده‌ای خود را مستحق دریافت یارانه می‌دانند و سرگردان به فرمانداری، استانداری، وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی و... رجوع می‌کنند. ستاد هدفمندی یارانه اعلام کرده که به هیچ عنوان به این مراکز مراجعه نکنند و مراحل پیگیری را به طور کامل توضیح داده است.

از کجا بدانیم مشمول قطع یارانه هستیم یا نه؟

منبع:ایرنا

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۵۸ ۳۰ فروردين ۱۳۹۹
من به یارانه خود که غط شده است اعتراض دارم
Iran (Islamic Republic of)
بهروز اهرى
۱۹:۵۹ ۰۸ فروردين ۱۳۹۹
سلام من ٥٣ سال سن دارم و خودم هم نارسايي قلبي دارم و عمل جراحي قلب باز كردم و دو دختر دارم كه هر دو مهندس بيكار هستند و خودم هم مستاجر و بيكار هستم و تا اين سن حتي خط ايرانسل هم بنامم نبوده و تا حالا نه مالك ملكي و نه مالك ماشيني خلاصه صاحب هيچ چيزى نبوده و نيستم ميخوام بدونم كه ملاك قطع يارانه چي هست به چه دليل يارانه من و خانواده ام رو قطع كردن و چند بار هم رفتم دفتر پيشخوان و اعتراض دادم تا بالاخره كفتند كه شما فقط دو بار ميتواني اعتراض بدى اخه اعتراض به چه سازماني و چه كسي مكر كسي به حرف كوش ميكند . و آلان هم نوشتم و ميدونم كه اين هم بي فايده است .
Iran (Islamic Republic of)
م
۰۰:۱۴ ۲۸ مهر ۱۳۹۸
پدرم ی کارگر ساختمونیه که الان جند ساله دیگه نمیتونه کار کنه.سال 96که برادرم ازدواج کرده و یارانش رو جدا کرد دیگه برا پدرم یارانه واریز نشده و تا حالا متوجه نشده تازه فهمیده ولی هیچ جا جوابگو نیست چون پیامک قطع یارانه براش نیومده. با شماره تلفنی که دادن خودم تماس گرفتم صدا قطع ووصل میشه بعدم کلا قطع می شه .لطفا اگه میشه این رو هم پیگیری کنید ..ممنون
Iran (Islamic Republic of)
عمار
۲۳:۱۹ ۱۳ مهر ۱۳۹۸
از کجا بدانیم مشمول قطع یارانه هستیم یا نه؟ هر وقت یارانه همان قطع شد حتما آن روز ما از ثروتمندان و متمکنین جامعه شده ایم ولی خودمان خبر نداشتیم و دیگر روزهای بینوایمان به پایان رسیده !!!