فرمانده انتظامی شهرستان فهرج گفت: فرزندان شما در نیروی انتظامی تلاش می‌کنند تا امنیت را برقرار کنند .

امنیت بسیار خوبی بر شرق استان حاکم استبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، غلامرضا بهروزه فرمانده انتظامی شهرستان فهرج در مراسم صبحگاه مشترک بمناسبت هفته نیروی انتظامی گفت: امنیت بسیار خوبی بر شرق استان حاکم است .

او با اشاره به تلاش‌های نیروی انتظامی جهت برقراری نظم و امنیت گفت: فرزندان شما در نیروی انتظامی تلاش می‌کنند تا امنیت را برقرار کنند .

او در ادامه از تعامل و همکاری مسئولین و شورای تامین شهرستان جهت همکاری با نیروی انتظامی تشکر و قدردانی کرد .

همچنین حجت الاسلام ابراهیمی امام جمعه فهرج با تجلیل از تلاش‌های نیرو‌های نظامی و انتظامی در برقراری نظم و امنیت اظهار کرد: تاکنون نیرو‌های انتظامی مرزداران و نیرو‌های امنیتی تاکنون به بهترین شکل وظایفشان را انجام داده اند .

او با اشاره به دستگیری عبدالمالک ریگی و اقدامات انجام شده و نحوه دستگیری او گفت: ما امروز بهترین شرایط امنیت را داریم و امنیت ما به برکت خون شهداست .

امام جمعه فهرج گفت : نیروی انتظامی ۱۳ هزار شهید و ۱۲ هزار جانباز برای ایجاد امنیت تقدیم انقلاب کرده است.

او روحیه شهادت طلبی و ایثار را در نیروی انتظامی عامل امنیت پایدار دانست.

امام جمعه فهرج افزود:همکاری مردم در جهت ایجاد امنیت، امنیت را پایدار کرده است و امنیت باعث عمران و آبادی می‌شود .

همچنین امیر باقری زاده فرماندار فهرج با اشاره به اینکه شهرستان فهرج یکی از مناطق مرزی و هم مرز سیستان و بلوچستان هست گفت: ما امنیت پایدار و مطلوبی داریم .

او با اشاره به اقدامات صورت گرفته نیروی انتظامی اظهارداشت: در زمینه تجهیز ناوگان موتوری نیروی انتظامی شهرستان فهرج ۷ دستگاه خودرو دیگر تجهیز شده و همچنین بهسازی پاسگاه‌های برج اکرم و شورگز انجام شده است و موافقت راه اندازی ایستگاه پلیس راه فهرج زاهدان اخذ شده که به زودی راه اندازی می‌شود و همچنین مجوز راه اندازی پاسگاه سکهور نیز اخذ شده که بزودی راه اندازی خواهد شد و ساختمان کلانتری مرکزی فهرج نیز احداث می‌شود.

انتهای پیام/س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار