نماینده مردم شهرستان‌های بویراحمد و دنا در مجلس شورای اسلامی گفت: برای پرداخت مطالبات باغداران و کشاورزان سد تنگ سرخ اعتباری به مبلغ ۶ میلیارد تومان پیش بینی شده است.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج،  غلام محمد زارعی نماینده مردم شهرستان‌های بویراحمد و دنا در حاشیه نشست شورای اداری کهگیلویه و بویراحمد که با حضور وزیر نیرو در یاسوج برگزار شد با بیان اینکه امروز مجموعا ۴۷ طرح در بخش های مختلف نیرو بهره برداری یا کلنگ زنی شد گفت : در حوزه بویر احمد و دنا تصفیه خانه و دفع فاضلاب سی سخت با اعتبار ۱۵ میلیارد تومان در فاز اول به بهره برداری رسید که این تاثیر مهمی در توسعه شاخص‌های سلامت شهرستان دنا دارد.
 
نماینده مردم شهرستان‌های بویراحمد و دنا در مجلس شورای اسلامی افزود: پست ۱۳۲ کیلو ولتی برق برای تقویت شبکه‌های برق با اعتبار ۲۶ میلیارد تومان به بهره برداری رسید.
 
او به بازدید وزیر نیرو از سد تنگ سرخ اشاره کرد و گفت : برای پرداخت مطالبات باغداران و کشاورزان سد تنگ سرخ اعتباری به مبلغ ۶ میلیارد تومان پیش بینی شده است که ۲ میلیارد تومان آن را استان پذیرفته و ما بقی آن باید از طریق وزارت نیرو تامین شود.
 
زارعی به اجرای خط ۲۶۰ کیلومتری فاضلاب جنوب رودخانه بشار اشاره کرد و افزود: برای اجرای این طرح ۱۴۰ میلیارد تومان برآورد شده که برای تامین این اعتبار در حال رایزنی با مجموعه وزارت نیرو هستیم.
 
او گفت: طرح جمع آوری فاضلاب شهر مادوان هم تدوین شده و برای اجرای آن منتظر تامین اعتبار هستیم.
 
انتهای پیام/غ

تامین اعتبار مطالبات باغداران سد تنگ سرخ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.