رئیس جمهور آمریکا دموکرات‌ها را به مداخله در انتخابات آتی این کشور متهم کرد.

ترامپ: باید جلوی مداخله دموکرات‌ها در انتخابات گرفته شودبه گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان، دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا دموکرات‌ها را به مداخله در انتخابات آتی این کشور متهم کرد.

رئیس جمهور آمریکا در پیامی که در صفحه شخصی خود در توئیتر منتشر کرد، نوشت: دموکرات‌هایی که هیچ کاری از پیش نبرده‌اند، نه تنها در حال مداخله در انتخابات ۲۰۲۰ هستند، بلکه همچنان به دخالت در انتخابات ۲۰۱۶ ادامه می‌دهند. باید جلوی آن‌ها گرفته شود!

ترامپ که این روز‌ها درگیر رسوایی تازه ای موسوم به «اوکراین گیت» است، دموکرات‌ها را به دلیل پیگیری استیضاح خود هدف حملات لفظی قرار می‌دهد.

در پی افشای جزئیاتی از درخواست ترامپ از دولت اوکراین برای آغاز تحقیقات علیه جو بایدن و پسرش هانتر بایدن، او را در بحران جدیدی قرار داده است. محتوای گفت‌وگوی ترامپ و ولادیمیر زلنسکی، رئیس‌جمهور اوکراین که به‌تازگی فاش شده، رسوایی بزرگی برای ترامپ در آستانه انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۲۰ به همراه داشته و او را در معرض استیضاح قرار داده است.

ترامپ طی تماسی تلفنی در ۲۵ ژوئیه از رئیس‌جمهور اوکراین خواسته بود تا تحقیقات درباره فساد مالی جو بایدن و پسرش را تسریع بخشد. افشای این موضوع باعث شد دموکرات‌های مجلس نمایندگان آمریکا بار دیگر گزینه استیضاح وی را مطرح کنند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
منصور
۰۴:۲۸ ۱۴ مهر ۱۳۹۸
من این بار نه به دمکرات رای میدم نه به جمهوری خواه
آخرین اخبار