طاهرخانی گفت: ۳ دوره از رقابت‌های تور ایرانی به طور مستقیم روی رنکینگ ملی بازیکنان تاثیر می‌گذارد.

۳ دوره از مسابقات تور ایرانی روی رنکینگ ملی تاثیر دارد/ به خاطر سرباز بودن به عضویت تیم رعد پدافند هوایی درآمدم/مبلغ قرارداد‌های لیگ شکسته استحمیدرضا طاهرخانی ملی پوش تیم ملی تنیس روی میز در گفت و گو با خبرنگار گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، بیان کرد: اولین دوره مسابقات تور ایرانی سال ۹۸ برگزار شد. مسابقات تور ایرانی مستقیماً روی رنکینگ ملی تاثیر دارد و از کیفیت فوق العاده بالایی دارد. بازیکنی که بخواهند به عضویت تیم ملی تنیس روی میز در بیاید باید بتواند امتیازات لازم را جمع کند، چرا که طبق آئین‌نامه فدراسیون ۳ دوره از این رقابت‌ها برای تیم ملی تاثیر دارد. با تمرینات و برنامه ریزی‌هایی که کرده بودم با فرم ایده‌آل  وارد مسابقات شدم که به راحتی  به قهرمانی رسیدم.


بیشتر بخوانید: نظری: نیاز به مدیریت تحول گرا در تنیس روی میز به جای محافظه کاری احساس می‌شود


او در ادامه عنوان کرد: تا یک ماه  آینده  لیگ برتر  شروع می‌شود باید تمرینات را آغاز کنیم تا  مسابقات را با آمادگی کامل آغاز کنیم. در دوره‌های قبلی به طور  منظم در اردوی تیم ملی  حضور داشتم و  زیر نظر لطف الله نسب تمرین‌های خوبی را پشت سر گذاشتم که این تمرینات باعث  آمادگی در این مدت شد. پس از انتشار رنکینگ ملی من در جایگاه اول کشوری قرار دارم و  تلاش  می‌کنم که تا آخر سال جایگاهم را حفظ کنم.

او گفت: نوشاد و نیما عالمیان تا جایی که میدانم شرایط بهتری برای کسب سهمیه المپیک ۲۰۲۰ توکیو دارند، اما این باعث نمی‌شود که از انگیزه سایر بازیکنان کم شود. من هم انگیزه خاص خودم را برای کسب سهمیه المپیک ۲۰۲۰ توکیو دارم و  تلاش می‌کنم که در  انتخابی تیم ملی که اول آذرماه برگزار می‌شود  بتوانم پیراهن تیم ملی را بر تن کنم.   

تیم رعد پدافند هوایی بازیکنان خوبی را جذب کرده است

طاهرخانی درباره شرایط لیگ تنیس روی میز عنوان کرد:  امسال به دلیل اینکه سرباز هستم در لیگ برای  تیم رعد پدافند هوایی راکد به دست می‌شوم. چندین سال است که رحیمی و صانعی این تیم را تشکیل داده اند و بازیکنانی که عضو تیم ملی هستند را جذب تیم می‌کنند. تیم رعد پدافند هوایی یک تیم بسیار خوب لیگ برتری است و بازیکنان از سطح خوبی برخوردارند. در ادامه دو اردوی تدارکاتی برای تیم  تشکیل داده می‌شود تا در چند روز آینده بازیکنان  به آمادگی لازم برسند. تیم پتروشیمی بازیکنان تاپ ایران را جذب کرده است و فکر می‌کنم بتواند برای چهارمین سال پیاپی قهرمان لیگ شود، اما این دلیل نمی‌شود که سایر تیم‌ها دست از تلاش بردارند. من در سال گذشته عضو تیم دانشگاه آزاد بودم و دور مقدماتی با شکست تیم  پتروشمی قهرمان شدیم، اما در نیم فصل دوم نیما عالمیان به  تیم پتروشیمی اضافه شد و قهرمان شدند.  

او در پایان اظهار کرد: قرارداد‌های ما بستگی به شرایط اقتصادی دارد و متاسفانه مبلغ قرارداد همه بازیکنان نسبت به سال‌های گذشته شکسته شده  است. نیاز است در رشته تنیس روی میز حامیان مالی قوی تری شرکت کنند. این رشته المپیکی در طول این سال رشد زیادی کرده است و اگر از نظر مالی حمایت شود می‌تواند پیشرفت زیادی کند.


بیشتر بخوانید: شکست نمایندگان ایران برابر مالزی


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار