مدیر امور آب و فاضلاب شهری بهشهر ، گفت:۲ طرح آبرسانی در راستای توزیع، تامین و تقویت فشار آب آشامیدنی مشترکان شهر‌های خلیل شهر و رستم کلا امسال مورد بهره برداری قرار می‌گیرد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ،گودرزی مدیر امور آب و فاضلاب شهری بهشهر با بیان اینکه طرح آبرسانی در شهر خلیل شهر شامل حفر و تجهیز یک حلقه چاه با پیش بینی آبدهی ۱۲ لیتر در ثانیه، ساخت ۱۲ کیلومتر خط انتقال، در اقطار ۱۶۰ و ۲۵۰ و ۳۱۵ میلی متر با جنس پلی اتیلن، مخزن ذخیره به حجم ۲ هزار و ۶۰۰ مترمکعب و ۲ ایستگاه پمپاژ بوده است، گفت: برای اجرا و تکمیل این طرح درمجموع ۷۰ میلیارد ریال اعتبار پیش بینی شد.

او با اشاره به اینکه تاکنون عملیات ساخت خط انتقال آب و حفر چاه مذکور، هزار و ۵۰۰ متر مکعب مخزن ذخیره و یک واحد ایستگاه پمپاژ به اتمام رسید، افزود: ۲ کیلومتر شبکه توزیع در راستای زون بندی شبکه آب آشامیدنی و نیز برق رسانی به چاه جدید الحفر و تجهیز آن و ساخت یک واحد ایستگاه پمپاژ با دبی ۶۰ لیتر بر ثانیه در حال اجرا و در آینده نزدیک به اتمام می‌رسد.

مدیر امور آبفای بهشهر گفت: با بهره برداری از این طرح کمبود آب آشامیدنی ۴ هزا رو ۲۰۰ مشترک برطرف می‌شود.

گودرزی از اجرای طرح آبرسانی به شهر رستم کلا تا پایان امسال خبر داد و گفت: این طرح شامل حفر و تجهیز یک حلقه چاه آب شرب با پیش بینی آبدهی ۱۲ لیتر در ثانیه و اجرای هزار متر خط انتقال ۱۶۰ میلی متر است.

او با بیان اینکه برای اجرای این طرح ۳ کیلومتر خط انتقال، یک باب مخزن ذخیره به ظرفیت ۲۰۰ متر مکعب ساخته شد، افزود: با تکمیل و افتتاح این طرح کمبود آب آشامیدنی ۷ هزار مشترک در این شهر برطرف می‌شود.

مدیر امور آبفای بهشهر اعتبار درنظر گرفته شده برای اجرا و تکمیل این طرح را ۱۰ میلیارد ریال عنوان کرد.

امور آبفای بهشهر با زیر پوشش قرار دادن شهر‌های بهشهر، رستم کلا و خلیل شهربه۴ ۲ هزار مشترک آب خدمات می‌دهد.

انتهای پیام/س

۲ طرح آبرسانی امسال در بهشهر به بهره برداری می‌رسد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.