نمایش «هر کسی یا شب می‌میرد یا روز، من شبانه روز» با استقبال زیاد مخاطبان مواجه شده است.

استقبال چشمگیر مخاطبان از نمایشی درباره مرگ و نابودی!محمد لاریان بازیگر نمایش «هر کسی یا شب می‌میرد یا روز، من شبانه روز» در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه تئاتر  گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره متن این اثر و نقش خود گفت: این نمایش در خصوص جمع شدن چند نفر و صحبت درباره کنار هم ماندن و شکل دادن زندگی جمعی است.

وی افزود: هیچ نقش خاصی در نمایش «هر کسی یا شب می‌میرد یا روز، من شبانه روز» اجرا نمی‌شود؛ تمام بازیگران با نگاه و طرز تفکر خود و البته با نویسندگی و هدایت سجاد افشاریان اتفاقاتی را روی صحنه رقم می‌زنند.

این بازیگر تئاتر درباره چگونگی انتخاب اسم این نمایش اظهار کرد: انتخاب اسم بر عهده‌ سجاد افشاریان بود؛ اسم اثر به این ربط دارد که مرگ اتفاق روزمره ماست و در هر ساعتی از شبانه روز به سراغ ما می آید.

لاریان درباره چگونگی پیشنهاد بازی در نمایش «هر کسی یا شب می‌میرد یا روز، من شبانه روز» گفت: وقتی سجاد افشاریان کارگردان این نمایش، برای بازی در این اثر با من تماس گرفت با توجه به دوستی دیرینه مان، با افتخار تصمیم به همکاری و کسب تجربه در کنار او و گروه پر انرژی اش گرفتم. به شدت از بازی در این اثر رضایت دارم؛ چرا که برای اجرای این نمایش حدود دو ماه به طور منظم و روزانه ۴ الی ۵ ساعت تمرین داشتیم.

این بازیگر تئاتر درباره استقبال مخاطبان از نمایش «هر کسی یا شب می‌میرد یا روز، من شبانه روز» اظهار داشت: استقبال مخاطبان از این نمایش خیره کننده و عالی بود. با اینکه هنوز شب‌های زیادی از این اجرا نمی‌گذرد، اما حدود ۵ هزار نفر به تماشای این نمایش نشسته اند. نمایش ما این روزها لقب پرفروش‌ترین نمایش تهران را از آن خودش کند؛ البته به نظرم تمهیداتی برای تمدید اجرای آن تا پایان آبان در نظر گرفته شده است.

بازیگر نمایش «هر کسی یا شب می‌میرد یا روز، من شبانه روز» درباره کارنامه اش در حوزه تئاتر گفت: اولین فعالیت من در کار هنری، بازی در تئاتر و بعد از آن موسیقی بوده است. احتمالاً این نمایش آخرین کار من خواهد بود؛ هر چند که بازی در تئاتر را دوست دارم ولی موسیقی بهترین و زیبا‌ترین حس این روز‌های من است. این را هم اضافه کنم که این روز‌ها با «آنسامبل سیریا» در حال گذراندن مراحل آخر پروژه‌ میزدوتایی هستیم که تا اواخر امسال منتشر خواهد شد.

«هر کسی یا شب می‌میرد یا روز، من شبانه روز» به نویسندگی، تهیه کنندگی و کارگردانی سجاد افشاریان و با هن مندی سجاد افشاریان، محمد لاریان، گیلدا ویشکی، سهیل کرمیار، امید سعیدی، نیما خطیب شاد، علی مشایخی، وحید حبیبیان، ثمین داروغه، پریسا طهماسب، ارمغان خان‌محمدی، کیمیا فیضی، نسترن نعمتی، هانی صادقی، (با حضور) منصوره بنی احمد و نگار قربانی، (بازیگران خردسال) اشکان غلامی، دیانا حق شناس از شهریور ۹۸ تا پایان مهر، هر شب ساعت۱۸:۳۰ در پردیس تئاتر شهرزاد به روی صحنه می‌رود.

انتهای پیام/

نمایش «هر کسی یا شب می‌میرد یا روز، من شبانه روز» درباره چیست؟

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.