مدیر کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان تفت گفت: یازده قصه گوی تفتی به مرحله استانی بیست و دومین جشنواره قصه گویی راه یافتند.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد ،  سمیه فلاح تفتی مدیر کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان تفت با اشاره به برگزاری مرحله استانی بیست و دومین جشنواره قصه گویی در استان یزد، گفت: ۲۳ نفر قصه گو آثار خود را برای شرکت در بیست و دومین جشنواره قصه گویی ارسال کرده بودند که از این تعداد ۱۱ نفر به مرحله استان راه یافتند.

او افزود: چهار نفر در بخش دختران و پسران، پنج نفر در بخش زنان و مردان و دو نفر در بخش پدر بزرگ‌ها و مادر بزرگ‌ها آثار خود را به این جشنواره ارسال کردند.

فلاح تفتی ادامه داد: مشارکت مادربزرگ ۸۰ ساله و پدر بزرگ ۷۰ ساله یکی از نقطه‌های منحصر به فرد داوطلبان بیست و دومین جشنواره قصه گویی شهرستان تفت است.

او با بیان این که قصه گویی یکی از فعالیت‌های مهم کانون پرورش فکری است، افزود: قصه گویی به عنوان ابزاری برای ایجاد علاقه به مطالعه استفاده می‌شود و  باید از دوران کودکی نهادینه شود.

مدیر کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان تفت با اشاره به مشارکت ۲۳ قصه گو تفتی در ارسال آثار به جشنواره، ادامه داد: ۱۰ قصه گو در بخش دختران و پسران، پنج قصه گو در بخش ۹۰ ثانیه‌ای، شش قصه گو در بخش زنان و مردان و ۲ قصه گو در بخش پدر بزرگ‌ها و مادربزرگ‌ها از شهرستان تفت آثار خود را به دبیرخانه بیست و دومین جشنواره قصه گویی ارسال کرده بودند.

انتهای پیام/ی

۱۱ قصه گوی تفتی به مرحله استانی راه یافتند

برچسب ها: شعر ، معرفی کتاب
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.