پرونده دومین دوره مسابقات فوتسال دپلماتیک جام صلح و دوستی امشب با رقابت چهار تیم برتر و اهدای جوایز با حضور سخنگوی وزارت امور خارجه، سفرا و روسای فدراسیون‌های ورزشی بسته می‌شود.


برپایی فینال و اهدای جوایز برندگان مسابقات فوتسال دیپلماتیک صلح و دوستیبه گزارش حوزه سیاست خارجی گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان،‌  رضا عبدی، دبیر اجرایی مسابقات ورزشی دیپلماتیک با اشاره به اینکه فینال و اهدای جوایز برندگان مسابقات فوتسال دیپلماتیک صلح و دوستی امشب با حضور مقامات وزارت امور خارجه و سفرای مقیم تهران برگزار می‌شود، گفت: در این مسابقات ۲۴ تیم از ۲۴ نمایندگی سیاسی مقیم تهران به رقابت پرداختند که دو تیم دیپلماسی رسانه و توسعه ملل متحد با غلبه بر حریفان خود به فینال این مسابقات رسیدند.

وی افزود: این مسابقات که با همت وزارت امور خارجه برگزار می‌شود، حامل پیام صلح و دوستی ایران از طریق دیپلماسی ورزشی است و شرکت ۲۴ نمایندگی سیاسی مقیم تهران از این مسابقات بیانگر موفقیت این پیام است.

او افزود: امشب در مرحله فینال و رده بندی دو بازی انجام می‌شود که در بازی اول دو تیم ژاپن و قزاقستان برای رده بندی و دیپلماسی رسانه و توسعه ملل متحد برای قهرمانی و نایب قهرمانی به مصاف همدیگر می‌روند.


بیشتر بخوانید: چهارتیم نهایی مسابقات فوتسال دیپلماتیک مشخص شد


آیین اختتامییه مسابقات فوتسال دیپلماتیک شامگاه امروز (یکشنبه ۱۴ مهر) از ساعت ۱۸:۳۰ در سالن هندبال مجموعه ورزشی انقلاب به رقابت با یکدیگر پرداختند.

انتهای پیام/

مسابقات فوتسال دیپلماتیک

برچسب ها: فوتسال ، وزارت خارجه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار