معاون برنامه ریزی و توسعه فرمانداری ویژه شهرستان آبادان از ممنوعیت استفاده از کیسه های پلاستیکی در نانوایی های این شهر از ابتدای آبان ماه امسال خبر داد.

  به گزارش  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان ،صادق جلالی معاون برنامه ریزی و توسعه فرمانداری ویژه شهرستان آبادان ظهر یکشنبه در جلسه کارگروه آرد و نان شهرستان که در محل سرسرای اجتماعات فرمانداری ویژه آبادان برگزار شد، گفت: با حذف کیسه های پلاستیکی در واحدهای نانوایی باید از کیسه های پارچه ای استفاده شود و مرکز بهداشت و اتحادیه نیز بر حسن اجرای این مصوبه نظارت درست و دقیقی داشته باشند.

او افزود: با توجه به نامه وزارت کشور، تا اطلاع ثانوی اعطای هرگونه مجوز تاسیس واحد نانوایی و یا اختصاص سهمیه آرد جدید، ممنوع است.

معاون برنامه ریزی و توسعه فرمانداری ویژه شهرستان آبادان گفت: کار بازرسی از واحدهای نانوایی با تشکیل اکیپی مشترک از نماینده فرمانداری، اداره صمت، مرکز بهداشت، اتحادیه نانوای ها، اداره استاندارد و تعزیرات به طور جدی تر دنبال و انجام شود.

جلالی ضمن تاکید بر بررسی پروندهای تاسیس نانوایی های جدید که پیش تر به رغم طرح در کارگروه مربوطه به تایید اعضاء نرسید و مصوب نشد، ادامه داد: پرونده واحدهای نانوایی متخلف مطرح شده در کارگروه مربوطه برای رسیدگی به اداره صمت ارجاع شد.

اوبا اشاره به تشکیل کارگروه فرعی متشکل از اداره غله، اتحادیه نانوایان، مرکز بهداشت و اداره صمت برای بررسی و تست کیفیت آرد توزیعی در شهرستان، گفت: موضوع اعطای وام چهار درصدی به واحدهای نانوایی شهرستان با مهلت ثبت نام از طریق سامانه تا آبان ماه سال جاری از طریق اتحادیه مربوطه پیگیری و اطلاع رسانی شد.

انتهای پیام/ د

استفاده از کیسه های پلاستیکی ممنوع شد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.