مدیر آموزش و پرورش عشایر خوزستان از توزیع بیش از یکهزار بسته لوازم التحریر بین دانش آموزان عشایری استان خبر داد.

حمید قنبری مدیر آموزش و پرورش عشایر خوزستان در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، گفت: پارسال با هماهنگی و همکاری ارگان‌های دولتی، بانک‌ها و خیرین بیش از ۱۰ هزار بسته لوازم التحریر برای دانش آموزان عشایری تهیه و به آن‌ها اهدا شد.

او بیان داشت: امسال نیز رایزنی‌های صورت گرفته است و امیدوارم همانند پارسال، چشمان دانش آموزان عشایری با دستان پر مهر خیرین بیش از پیش بدرخشد.

توزیع بیش از یکهزار بسته لوازم التحریر بین دانش آموزان عشایری خوزستان

قنبری تصریح کرد: تاکنون بیش از یکهزار بسته لوازم التحریر از سوی گروه‌های خیر و خودجوش با هماهنگی‌های این مدیریت در مناطق مختلف عشایری توزیع شده است، اما این مقدار کافی نیست.

مدیر آموزش و پرورش عشایر خوزستان اذعان داشت: موفقیت‌های دانش آموزان عشایری در چند ساله گذشته مرهون تلاش‌های معلمان و فضل و بخشش خیرینی است که امکانات لازم را برای ادامه تحصیل دانش آموزان فراهم کرده اند.

توزیع بیش از یکهزار بسته لوازم التحریر بین دانش آموزان عشایری خوزستان

این مقام مسئول با اشاره به پویش مشق احسان اظهار کرد: پویش همگانی و کشوری مشق احسان و تهیه لوازم التحریر برای دانش آموزان نیازمند درحال انجام است و امیدوارم این پویش با داد دانش آموزان نیازمند عشایری بیاید.

حمید قنبری افزود: از آنجایی که این پویش تحت نظر ستاد اجرایی فرمان امام (ره) فعالیت می‌کنند، امام بزرگوار همواره نگاه ویژه‌ای به عشایر داشته و آن‌ها را ذخایر انقلاب نامیده است امیدوارم با حضور در مدارس عشایری نسبت به اهدای لوازم التحریر به آن‌ها اقدام کنند.

توزیع بیش از یکهزار بسته لوازم التحریر بین دانش آموزان عشایری خوزستان

انتهای پیام/گ

اهدا لوازم التحریر به دانش آموزان نیازمند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار