رئیس اداره راهداری و حمل ونقل جاده‌ای شهرستان مشگین شهر گفت: در ۶ ماهه نخست امسال ۱۰۰ هزار تن کالا و بار در شهرستان مشگین شهر جابجا شده است.

فرج پور، رئیس اداره راهداری و حمل ونقل جاده‌ای شهرستان مشگین شهر امروز در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، با بیان اینکه این میزان کالا توسط ۷ هزار وسیله نقلیه جهت مصرف عموم به سطح استان و استان‌های همجوار حمل شده است گفت: ۶ شرکت حمل ونقل کالا بار ومسافر در شهرستان مشگین شهر درحال فعالیت است.

او عمده کالا‌های جابجا شده را انواع محصولات کشاورزی و باغی برشمرد و افزود:در مدت یاد شده بیش از دو میلیون و ۴۹۶ هزار و ۹۹۰ وسیله نقلیه در محور‌های سه راهی لاهرود به مشگین شهر و اهر-مشگین شهر تردد کرده اند.

رئیس اداره راهداری وحمل ونقل جاده‌ای شهرستان مشگین شهر همچنین در ۶ ماهه امسال از جابجایی ۱۴۶ هزار نفر مسافر در این شهرستان خبر داد و تصریح کرد: این تعداد مسافر نسبت به مدت مشابه سال قبل حدود ۳/۷ درصد رشد نشان می‌دهد.

فرج پور با بیان اینکه در جهت حفاظت و صیانت از حریم راه‌ها از ۱۸۲ مورد تجاوز به حریم راه و ساخت و ساز غیر مجاز در شهرستان مشگین شهر جلوگیری شده است اظهار کرد:تاکنون ۱۰۰ مورد اخطار کتبی به متخلفان ابلاغ ۲۵ مورد پیشگیری و با حکم قضایی ۱۲ مورد تخریب صورت گرفته همچنین ۷۰ مورد مجوز ساخت و ساز نیز در شش ماهه امسال صادر شده است.

او جلوگیری از تجاوز به حریم راه و ساخت و ساز غیر مجاز را ازوظایف مهم راهداران و خطوط قرمز راهداری برشمرد و گفت:با فعالیت گشت‌های راهداری در محور‌های مواصلاتی شهرستان مشگین شهر ۴۵ عدد تابلو و بنر غیر مجاز نیز از سطح جاده‌های این شهرستان برچیده شده و با متخلفان این حوزه بصورت قانونی و قاطعانه برخورد می‌شود.

رئیس اداره راهداری و حمل ونقل جاده‌ای شهرستان مشگین شهر نصب ۴ دستگاه نرده پل، تعمیر ۶ دستگاه ابنیه فنی، پاکسازی و علف چینی ۵۰ دستگاه قرنیز پل و رنگ آمیزی ۷۵۰ متر از سرعت کاه‌ها را از اقدامات مهم راهداران این شهرستان در ۶ ماهه امسال برشمرد و افزود: راهداران زحمتکش شهرستان مشگین شهر در جهت ارتقای ایمنی راه ۱۴۰ کیلومتر از افتادگی شانه راه را اصلاح و ۱۱۵ عدد مخروط ایمنی و هدایت کننده در سطح جاده‌های این شهرستان نصب کرده اند.

انتهای پیام/ح

جابجایی ۱۴۶ هزار نفر مسافر در شهرستان مشکین شهر

برچسب ها: کالا ، راهداری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.