عضو شورای مرکزی جمنا گفت: امروز معظل اصلی جامعه مشکلات اقتصادی است و هر جمعی برنامه‌ای برای برون رفت از این مشکلات داشته باشد مورد اقبال مردم قرار خواهد گرفت.


امروز معظل اصلی جامعه مشکلات اقتصادی است/ نیرو‌های انقلاب برای حضور در مجلس باید یک برنامه مشخص داشته باشندبه گزارش خبرنگار احزاب و تشکل‌های گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، حجت الاسلام سید محمدرضا میرتاج الدینی عضو شورای مرکزی جبهه نیرو‌های مردمی انقلاب در جلسه نمایندگان و ادوار مجلس این جبهه گفت: نیرو‌های انقلاب برای حضور در مجلس باید یک برنامه مشخص داشته باشند.

او ادامه داد: امروز معظل اصلی جامعه مشکلات اقتصادی است و هر جمعی برنامه‌ای برای برون رفت از این مشکلات داشته باشد مورد اقبال مردم قرار خواهد گرفت.

میرتاج الدینی تصریح کرد: جبهه مردمی نیرو‌های انقلاب (جمنا) مانیفست اقتصادی برای مجلس دارد.


بیشتر بخوانید: ناطق نوری در میان اصولگرایان جایگاهی ندارد/ حرکت زیگزاگی لاریجانی فضای سیاسی کشور را گنگ می‌کند


میرتاج‌الدینی با بیان اینکه اگر برنامه‌های فرهنگی، اجتماعی و سیاسی به این مانیفست اضافه شود برنامه جامعی حاصل خواهد شد، تصریح کرد: یکی از سرفصل‌های مانیفست اقتصادی جمنا، اصلاح نظام بانکی است و اگر در مجلس پای کار وجود نداشته باشد، بانک‌ها به راحتی آن را اجرانمی‌کنند.

او با بیان اینکه دلار چهار هزار تومانی به اندازه ۲۰ سال برای سه قوه، مشکل و مسئله ایجاد کرده است، تأکید کرد: اصلاح نظام یارانه‌ای، مالیات، حل معضل بیکاری و از بین بردن زمینه‌های رانت، تبعیض و فساد از دیگر سرفصل‌های مانیفست اقتصادی جمناست و طرفداران دولت می‌گویند شوم‌ترین تصمیم دولت، دلار چهار هزار تومانی بود.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار