فرمانده انتظامی استان کرمان با تاکید بر فریضه امر به معروف و نهی از منکر گفت: مسجدی‌ها باید دنبال حجاب، عفاف و حفظ ارزش‌ها در جامعه باشند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، سردار عبدالرضا ناظری ،فرمانده انتظامی استان کرمان امشب در نشست با شورا‌های معتمد پلیس کلانتری‌ها با تاکید بر مشارکت مردم و همراهی شورا‌های معتمد پلیس گفت: نقش نظارتی شورا‌های معتمد پلیس در حوزه استحفاظی خود در مساجد، دربین جوانان و... باید اثر بخش باشد.

او با تاکید بر فریضه امر به معروف و نهی از منکر بیان کرد:مسجدی‌ها باید دنبال حجاب، عفاف و حفظ ارزش‌ها در جامعه باشند.

فرمانده انتظامی استان کرمان بابیان اینکه یکی از هدف‌های بزرگ ما در هفته ناجا مشارکت بیشتر مردم است تصریح کرد: در زمینه‌های مراقبت از همسایه، کشف جرائم و تاثیر رفتار‌های مثبت در پیشگیری از جرائم مشارکت مردم تاثیر گذار است.

سردار ناظری گفت: باتلاش تمام همکاران پلیس در کرمان فاصله کشف وقوع جرم پایین آمده است، ولی می‌طلبد که همه مردم با مشارکت خود در تولید، حفظ و ارتقاء امنیت تاثیر گذار باشند.

او با تاکید بر تسریع در عملکرد شورا‌های معتمد پلیس با کلانتری‌ها برای ارتقاء امنیت و آرامش اظهار کرد:مردم سرمایه‌های ارزشمندی هستند و امنیتی که امروز باهمکاری و مشارکت مردم داریم در دنیا زبانزد است.

همچنین معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان کرمان در نشست با شورا‌های معتمد پلیس گفت: شورا‌های معتمد پلیس نقش و تکلیف شرعی دارند و باید طرح پیشگیری جامع از تخلفات با همکاری این شورا‌ها در همه حوزه‌ها اجرایی شود.

کوروش احمد یوسفی افزود: امنیت یک محصول جمعی و بین بخشی است که همه افراد، سازمان ها، نهاد‌ها در تولید آن سهیم هستند.

او با اشاره به اینکه همه مردم در تولید امنیت سهیم هستند بیان کرد:با تدابیر فرمانده انتظامی استان در بحث پیشگیری اجتماعی با سازمان‌هایی که در حوزه فرهنگی فعالیت دارند طرح جامعی در حال تدوین است که درحال دنبال کردن و آموزش پیشگیری وضعی هستیم.

احمد یوسفی اظهار داشت: بیش از ۹۰درصد عامل سرقت کم توجهی و سهل انگاری مالباختگان است که باید با مسئول سازی و همراه سازی علل و عوامل بستر سازی جرم حذف شود.
انتهای پیام/‌ی

نقش محوری شورا‌های معتمد پلیس حمایتی، نظارتی و پیشگیری است

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار