طرح ملی ریحانه با هدف توسعه کسب و کار‌ها و کار‌های نوآورانه و توان افزایی بانوان برای اولین بار در مشهد برگزار می شود.

ریحانه اولین رویداد ملی با هدف توان افزایی بانوان

در گفت و گوی اختصاصی خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، با شفیعی نژاد دبیر خانه رویداد ملی ریحانه گفت: به منظور تقویت و حمایت از بانوان در مشاغل ویژه خانواده و توسعه کسب و کار‌ها و کار‌های نوآورانه در بخش پوشاک، سرگرمی، محصولات دیجیتال و صنایع دستی طرح ملی ریحانه در سه روز در مشهد مقدس برگزار می‌شود.

او تصریح کرد: در این رویداد که با حمایت معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، معاونت علمی آستان قدس، شتاب دهنده هاوش و استانداری خراسان رضوی برگزار می‌شود سعی دارد تا توان بانوان را را افزایش دهید در راه گسترش کسب و کار‌ها از آن‌ها حمایت لازم را داشته با شد به همین جهت دراین سه روز برگزاری چهار کارگاه آموزشی با محوریت، برند سازی، بسته بندی، رشد کسب و کار‌های نوپا و مدیریت فروش و صادرات برگزار می‌شود.

دبیرخانه رویداد ملی ریحانه گفت: ۸۰ گروه به سرپرستی بانوان در این این طرح ملی شرکت کرده اند که به صورت رایگان امکان استفاده از کارگاه‌های آموزشی را دارند که بعد ازاتمام دوره‌ها به گروه‌های برتری که آموزش پذیری بهتری نسبت به سایرین و ارتقا کاری داشته اند در غالب سه گروه برتر معرفی خواهند شد.

شفیعی نژاد افزود: این گروه‌ها در پایان از ۳۰ میلیون اعتبار برای گسترش طرح خود همچنین حمایت پارک علم و فناوری و شتاب دهنده‌ها استفاده خواهند کرد.

انتهای پیام//م.‌ی



تقویت کسب و کار‌ها و ایده‌های خلاقانه در طرح ملی ریحانه

برچسب ها: طرح ملی ، بانوان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.